Praktisk demonstrasjon hver time på Bygg Reis Deg: Kjappe Leca-blokker, skrufast gipsplate og lyddempende glass.

I år stiller de tre Saint-Gobain søsterbedriftene Weber, Gyproc og Bøckmann Glassolutions med felles stand på Bygg Reis Deg. Der blir det høy aktivitet med en mengde praktiske demonstrasjoner. Velkommen til stand nr. C01-06.

Verdens raskeste og letteste Leca-blokker
Weber lokker med verdens raskeste Leca-blokker. Du tror det ikke før du får se det? Vel, da er muligheten til stede hver eneste dag kl. 11.00, 14.00 og 17.00. Leca Lettvegg er et nytt system med blokker med not og fjær. De behøver ikke mures, de kan limes. De trenger ikke pusses, de kan sparkles. Dessuten kan du få løfte på det de hevder er verdens letteste Leca-blokker, de nye LSX-blokkene.

Skrufast og robust gips
Gyproc vil vise gipsplaten Habito som er en ekstremt sterk gipsplate. Du kan både sparke og slå i den uten å skade platen og du kan til og med henge TV’en rett på gipsplaten hvis du vil det. Hver dag kl. 12.00, 14.00 og 18.00 (ikke 18.00 på lørdag).

Glasset som fjerner støyen
Bøckmann Glassolutions viser fram glasset som reduserer støyen. Praktisk demonstrasjon av lyddempende glass. Du trenger ikke å miste lys og utsikt for å redusere plagsom støy. Vi kan levere støydempende effekt i de fleste glassoppbygninger.
Demonstrasjon hver dag kl. 13.00 og 16.00

Kontaktpersoner:
Weber:  Morten Müller. Tlf 90 03 86 29, epost: morten.muller@weber-norge.no
Gyproc:  Gitte Høili. Tlf 913 57 250, epost: Gitte.Hoili@saint-gobain.com
Bøckmann:  Kjetil Gulbrandsen. Tlf 48 08 19 65 Kjetil.Gulbrandsen@saint-gobain.com

• muring
  • mur