Speed-date med en ekspert på Bygg Reis Deg

På årets Bygg Reis Deg arrangerer Weber noe de tidligere har gjort med stort hell på hagemessen: Speed-dating. På Hagemessen i april fikk publikum bestille en halvtime med hagedesigner Darren Saines for kostnadsfrie ideer til folks hager.

Nå gjentas dette på Bygg Reis Deg 16.-20. oktober. Darrens Saines stiller igjen. Men det finnes også andre temaer enn bare hagedesign.

- Vi har jo en rekke flinke folk hos oss som er eksperter på mange forskjellige ting, så vi tilbyr fri bruk av deres kompetanse under messen, sier salgsdirektør Carl-Petter Simonsen. - Book en halvtime, så kan du i en fredelig annenetasje på Weberstanden i fred og ro diskutere ditt prosjekt, dine tegninger eller dine spørsmål. Speed-datingen tilbys både privatkunder og proffer.

Meld deg på via Webers nettsider: www.weber-norge.no på tlf. 22 88 77 00 eller på mail til info@weber-norge.no. Si hvilket tema du ønsker og når det passer, så setter vi opp et så godt program som mulig. Først til mølla-prinsippet gjelder.

Temaene er:

• Drømmehagen. La hagedesigner Darren Saines hjelpe deg med å designe din drømmehage. Ta gjerne med tegninger og bilder.
  • Bygg trygge våtrom. Våtrom er de dyreste og mest skadeutsatte rommene i huset. Våre eksperter forteller deg hvordan du skal bygge tørt, trygt og risikofritt.
  • Murfasader. Hva er egentlig flottere enn en velholdt murfasade? Her får du tips og råd både for nybygg og rehabilitering.
  • Gulvavretting og komplette gulvløsninger. Weber har et vell av gode løsninger å by på. Her får du hjelp, enten du skal avrette entreen eller trenger et komplett gulv med krav til lyd, varme, slitasje eller annet.
  • Ditt Leca-prosjekt. Råd, tips og veiledning. Har du et Leca prosjekt i tankene, er dette en verdifull halvtime for deg. Ta gjerne med tegninger, så hjelper vi deg å finne gode løsninger på store og små prosjekter.

Bildetekst:

Ønsker du tips og råd om hvordan du skal bygge trygge og gode våtrom? Weber tilbyr speed-date med fagekspertise på dette og mange andre fagområder. Her er produktsjef Våtrom, Tom C. Gefle

• fasade
  • flislegging
  • gjør det selv
  • grunnmur
  • våtrom
  • gulv
  • hage

Weber er den ledende bedriften innen murverk og murverksrelaterte produkter i Norge, og eies av det franske konsernet Saint-Gobain. I Norge er vi nesten 300 ansatte, og har rundt 1000 forhandlere rundt om i landet. Blant våre produkter finner du Leca blokker, piper, byggeplank (etasjeskillere) og løs Leca (kuler). Dessuten et utstrakt sortiment av sparkel og avrettingsmasser, mørtler, spesialbetong og våtromsprodukter.