SCHOOLBOY Q OG JAY ROCK TIL OSLO!

Nyhet   •   sep 16, 2019 10:07 CEST

ScHoolboy Q er tilbake på Sentrum Scene 17. februar, denne gang i ekstra godt selskap med Jay Rock som special guest! Billetter i salg fredag 20. september kl. 10.00.

ScHoolboy Q har skapt elektrisk stemning hos oss før, først på Rockefeller i 2014 før han fylte Sentrum Scene to ganger i 2016. «SQ hadde Rockefeller med på hver jævla note. Og da mener jeg Hver. Jævla. Note. Jeg kan nesten ikke huske å ha sett så sinnssykt bra stemning på Rockefeller,» skrev Jørgen Nordeng (Joddski) i sin anmeldelse av førstnevnte.

Han ble for alvor lagt merke til da han slapp det kritikerroste albumet «Habits & Contradictions» i 2012, med gjester som A$AP Rocky, Kendrick Lamar, Curren$y og Ab-Soul. Han var også med å forme supergruppa Black Hippy, som i tillegg til ScHoolboy Q består av Kendrick Lamar, Ab-Soul og turnéreisefølget Jay Rock. Tidligere i år kom ScHoolboy Q med sitt femte album «CrasH Talk», via Interscope Records og Top Dawg Entertainment, og med gjesteopptredener fra Travis Scott, 6lack, Ty Dolla Sign, YG, 21 Savage, Kid Cudi og Lil Baby.

BILLETTER: kr. 450,- + bill.avg. 18 år leg.

Kommentarer (0)

Kommentar