CHRONOLOGISTE New Fragrance JASMIN DE MINUIT – Ltd. Edition

CHRONOLOGISTE New Fragrance JASMIN DE MINUIT – Ltd. Edition
er en sublimerende duftolje for næring og langvarig glans og med en sensuell og subtil duft skapt av den kjente parfyme ‘nesen’: Alberto Morillas

JASMIN DE MINUIT – Ltd. Edition har en toppnote av Jasmin Sambac, duftens hjertenote er Néroli blomsten, mens duftens bunn note består av Sandalwood.

"Da jeg skapte denne duften, var jeg inspirert av de varme og sensuelle duftene fra indiske sommernetter." Alberto Morillas

Chronologiste Ritualet er en komplett hårpleieserie og tilbyr en multisensorisk opplevelse. Din Kérastase-spesialist vil frigjøre stress og spenning ved bruk av unike massasjeteknikker. Håret gjenfinner sin originale skjønnhet, mens du nyter et enestående øyeblikk av ro og velvære. Kvinner som krever det beste velger CHRONOLOGISTE - et sikkert valg for genuin skjønnhet.

Chronologiste består av en dyptrensende og eksfolierende skrubb for hodebunn og hårfiberet.
Et revitaliserende hårbad med eksepsjonelt rensende egenskaper, og en hårmaske for umiddelbar sublimerende og langvarig gjenoppbyggende effekt

Håret får en silkeaktig, myk følelse uten å tynge.

Chronologiste selges i Kerastase salonger.

• hårpleie
  • jasmin de minuit