KERASTASE CHRONOLOGISTE - DEN ULTIMATE HÅRPLEIEOPPLEVELSEN

Chronologiste er en enestående sensorisk opplevelse der ingenting er overlatt til tilfeldighetene. Hele serien er beriket med en overflod av fyldige og sensoriske teksturer: SKÅNSOM EKSFOLIERENDE, rikholdig krem og duftolje i en harmonisk blanding skaper en ny og uimotståelig opplevelse.

For å skape denne nye kosmetiske dyrebarheten, har Kérastase for aller første gang forsket på egenskapene til et sjeldent molekyl: Abyssine.

Oppdaget på noen av de mest ugjestfrie områdene på planeten vår der vulkanske klipper stiger opp fra Stillehavet. Polysakkarid er produsert av mikro-alger og kan overleve under de mest ekstreme livsvilkår.

De fantastiske hudbeskyttende egenskapene til denne dyrebare livskilden, ble bragt frem i lyset av bioteknologiske laboratorier som siden lyktes med å gjenskape molekylet i uendelige mengder. I dag kombinert med GLUCO -LIPIDE GL® og BISABOLOL, tilbyr Chronologiste næring i dybden for et praktfullt hår med sublim glans. L’Oreal Advanced Research ble inspirert av de revitaliserende egenskapene fra enda en vidunderlig naturlig livskilde og skapte et konsentrat innkapslet i perler inspirert av kaviar for en eksepsjonell salong behandling fra Kérastase.

En genuin teknologisk prestasjon.

• chronologiste
  • hårpleie
  • kérastase

KERASTASE INVITERER DEG TIL Å OPPDAGE EKTE LUKSUS

Som pioner innenfor skjønnhet forutser Kerastase kundens behov og streber etter å tilby innovative produktløsninger. Merket kombinerer luksus og teknologi for å være i forkant på hårpleiemarkedet, og dette reflekteres i vårt brede sortiment.

Garantien for vår suksess ligger i våre 4 merkeverdier:

1. PROFESJONELL DIAGNOSE utført av våre rådgivende Kerastase-frisører.

2. HÅRTRANSFORMASJON I DYBDEN takket være banebrytende teknologi fra L'Oreals forskningslaboratorier; Recherche Avancee L'Oreal

3. EN ENESTÅENDE SALONGOPPLEVELSE med Kerastase-Ritualet: Det ultimate innen hodebunn- og hårpleiebehandling.

4. SKREDDERSYDD HJEMMEPLEIEPROGRAM med innovative formler og aktive ingredienser.