MODEL SOO JOO PARK GÅR FOR 'EXTREME LENGTHS' MED REDKEN!

Soo Joo Park kjent for sitt lange blonde hår, slet med slitt hår og skadede spisser og bestemte seg for å klippe håret kort. Dette var for ett år siden. Nå er hun på vei tilbake til langt hår igjen ved hjelp av  NYE Extreme Length Primer og Sealer.

2 nyheter som inneholder Redken’s Protein Chain Complex med Biotin, reaktiverer indre og ytre styrke fra rot til spiss og retter seg spesielt mot splittede spisser.

Extreme Length behandling med Shampoo, Conditioner, Primer, og Sealer hjelper deg å nå din maksimale hårlengde, opptil 15 cm på ett år.

Følg Soo Joo gå mot #ExtremeLengths mens hun dokumenterer og deler sine hårerfaringer med mange av sine Instagram følgere, på @soojmooj, samt på @Redken5thAve og @RedkenNorge.

Redkens signatur er basert på proteiner, nå sammen med biotin, som gir håret tilbake sitt potensiale for å bli lengre. Proteiner skaper horisontale bindinger som fyller opp skadet hår, mens biotin binder sammen og strekker disse bindingene i lengre vertikale kjeder.

• NYE Extreme Length Primer behandling som skylles ut, tilbyr vektløs pleie og styrker håret fra rot til spiss.
  • NYE Extreme Length Sealer behandling for splittede spisser, bidrar til å forhindre skade og lar håret vokse forbi brekkepunktet.

Extreme Length blir en del av Redken’s Extreme serie som er kjent og elsket for sine reparerende og styrkende egenskaper … og nå for bevaring av lengden i tillegg!

• extreme
  • soojoopark
  • hårpleieprodukter
  • extremelengths
  • redken

About Redken

Redken 5th Avenue NYC is a professional haircare and haircolor company dedicated to providing inspiring education, groundbreaking products and unparalleled creativity for clients and stylists alike. With a backstage presence at Fashion Week in New York, London, Milan and Paris, Redken creates the buzz, sets the pace and establishes what’s new, what’s hot and what’s next in hair. For more information visit Redken.com, like Redken on Facebook or follow us on Twitter and Instagram @Redken5thAve.