NEW Compressed Tecni.Art Fix Sprays!

Verden blir mindre og globaliserte prosesser fører teknologien videre mot mindre størrelser. L’Oréal Professionnel lanserer derfor Tecni. Art Fix i liten størrelse. Den nye Air Fix og Fix Anti Frizz sprayen er komprimert ned fra den opprinnelige størrelsen på 250 ml til 125ml.

MINDRE, ØKOVENNLIG OG HENDIG
Innovasjonen ligger i både formelen og i innpakningen. For formelen innebærer dette at de små sprayene inneholder 54 % mindre gass og 47 % mindre solvent. Den andre innovasjonen er innpakningen, der den reduserte størrelsen har resultert i 38 % reduksjon av metall. Denne innovasjonen gjør Tecni. Art Fix Sprayene både mindre, økovennlige og mer hendige.

Fikserende hårspray med forskjellige nivåer med hold egenskaper og anti-frizz effekt. PRO TIP: for å unngå statisk hår, spray i hånden og ha over flyvehår.

HALVE STØRRELSEN, SAMME RESULTAT & VARIGHET

De nye komprimerte Air Fix og Fix Anti Frizz sprayene har allerede blitt validert av back-stage frisører. I 5 dager under Fashion Week ble de testet og sammenlignet med den klassiske størrelsen. Resultatet? Samme antall applikasjoner, samme resulter.

FIKSERENDE EGENSKAPER:
FOR KUNDEN:Med de mindre flaskene er sprayen mer hendig og passer til alle anledninger. Samtidig gir de samme langvarige hold og glans – egenskaper som gjør at forbruker liker disse produktene.

FOR FRISØREN
Med et forbruk av nærmere 1500 bokser hårsprayer i løpet av en karriere, så gir sprayene også store fordeler for frisøren. Det at de er komprimerte og lettere utgjør også en mindre belastning for skuldre. En ny skrå åpning gir mindre press på håndleddet og en bredere sprayvidde som gjør det enklere å bruke og samtidig gir jevn fordeling. Disse endringene gir store fordeler for frisører.

HAR DU PRØVD DEN NYE ‘STYLE MY HAIR’ APP?

Følg L’Oréal Professionnels nye Style my Hair mobil app for nye frisyrer, farge og styling tips!

#Lorealpro #Glamteam #Stylemyhair#Tecni.art

• l'oréal professionnel