REDKEN INTRODUSERER MERKETS NYE MUSE CRYSTAL RENN

Crystal Renn, photographed by Txema Yeste in New York City

REDKEN INTRODUSERER MERKETS NYE MUSE CRYSTAL RENN
Januar 2016 ¬ Redken 5th Avenue er stolte over å introdusere modellen og en banebrytende Crystal Renn som merkets nyeste muse. Hun slutter seg til i rekken av et elitefellesskap med Redken muser og trend skapere som inkluderer supermodellene Lea T og Soo Joo Park, skuespiller og modell Suki Waterhouse, DJ trendsetter Amber Le Bon, og Redken Global Creative Director

“Jeg var kjempeglad da det ble klart at jeg skulle begynne å jobbe med Redken,” sier Crystal. “Dette er et merke for en moderne og selvsikker kvinne, som er slik jeg opplever meg selv. Hver gang man hører at det er Guido som skal gjøre håret, vet man at det vil bli lekkert og det føles bra! Han er den beste av de beste.”

Crystal er født i Miami og har gått visninger for Jean Paul Gaultier, Chanel, Zac Posen; og vært med i kampanjer for ikon merker som Chanel, Barneys, Dolce & Gabbana og Jimmy Choo. Renn har ofte jobbet med fashion fotografer som Steven Meisel og Steven Klein og har dukket opp i artikler for American Vogue, Glamour, Vogue Paris, Harper's Bazaar, V, og mange mange fler.

Crystal er lidenskapelig opptatt av bøker, fotografier og musikk og hun betrakter modellkarrieren sin som en tilsvarende kunsterisk uttrykksform. “Jeg elsker å oppdage alle de forskjellige mulighetene som finnes hvor jeg kan uttrykke meg selv. Det handler om å gå ut av boksen, det handler om å være en uttrykksfull person i flere lag og på alle områder man kan. Liv er kunst og kunst er liv,” sier hun.

For Crystals Redken debut, brukte Redken Artist, Chiala Marvici, Chromatics Ultra Rich professjonell hårfarge for å gi håret hennes en rik og glansfull dybde. Guido stylet håret hennes med Pillow Proof Blow Dry Express Treatment Primer Cream.

Følg @RedkenOfficialog @crystalball1111 for Renns debut kampanje og mer som kommer.

• redken
  • muse
  • crystalrenn
  • guido
  • hårfarge
  • chromatics
  • styling
  • pillowproof

ABOUT REDKEN 5th AVENUE NYC

Redken 5th Avenue NYC is a professional haircare and haircolor company dedicated to providing inspiring education, groundbreaking products and unparalleled creativity for clients and stylists alike. With a backstage presence at Fashion Week in New York, London, Milan and Paris, Redken creates the buzz, sets the pace and establishes what’s new, what’s hot and what’s next in hair. For more information visit Redken.com, like Redken on Facebook , and follow us on Twitter, Instagram and Vine @RedkenOfficial.