Større fleksibilitet med ProScheduler 3.28

Den nye versjonen av bemanningsplanleggingsverktøyet ProScheduler er nå ute. Fleksibilitet er nøkkelordet og det er fremfor alt sanntids-forecasting som er den store nyheten.

Sanntids-forecasting gir mulighet til direkte ny prognose dersom samtalevolumene avviker mye fra eksisterende prognose. Da kan bemanningsplanleggeren direkte planlegge resten av dagen utfra de nye forutsetningene.

– Etterspørselen har vært stor, spesielt fra våre amerikanske kunder som har en mer fleksibel arbeidslovgivning, sier Emma Skygebjerg, Chief Sales Officer, Loxysoft.

ProScheduler har nå også full støtte for Software as a Service. Altså, muligheten for å bruke programmet som et skybasert produkt uten lokale installasjoner.

– Vi tilbyr helt enkelt ProScheduler som en tjeneste. Vi i Loxysoft har databaser og programvare installert på vårt eget datasenter i Sverige eller via Microsofts servere i kundens hjemland, sier Emma Skygebjerg.

Loxysoft har også utviklet sine API-er. Det gir bedre støtte for å importere og eksportere data.

– Mange av våre kunder har egne systemer som de genererer statistikk i og legger den så inn i ProScheduler, eller omvendt. Nå har vi skapt enda bedre forutsetninger for å gjøre ProScheduler til et fleksibelt og kundetilpasset system, sier Anna Wannberg Jönsson, Product Manager, Loxysoft.

To andre nyheter er utjevning (Smoothing), et verktøy for å fjerne unødvendig høye topper og dype daler i bemanningsbehovet, samt Callback prognostisering, som er designet for å skape leads fra besøkende på nettsiden og utfra dette generere nye salgssamtaler.

Versjonen finnes tilgjengelig for installasjon for Loxysofts kunder, og er inkludert som standard for alle nye kundeleveranser fra og med midten av mai 2017.

Utviklingsområder i ProScheduler 3.28

• Sanntids-forecasting og optimering
  • Skybasert løsning
  • Bedre API-er som kan importere og eksportere data
  • Utjevning (Smoothing)
  • Callback prognostisering
  • Felles vaktskjema for samreisende medarbeidere ("carpooling")
  • Arbeidssted med i vaktplanleggingen (arbeidssted utfra medarbeidernes behov)
  • Språkstøtte for tysk og spansk

Emma Skygebjerg, Chief Sales Officer, Tel. +46 70 947 99 84, emma.skygebjerg@loxysoft.com

Tobias Sjölander, vd. og grunder, Tel. +46 70 660 54 23, tobias.sjolander@loxysoft.com

• Telekom

• call center
  • contact center
  • workforce management
  • loxysoft

Loxysoft er en ledende leverandør av systemer for Contact Center, Telemarketing og Workforce Management. Med mer enn 25 års erfaring i bransjen tilbyr vi robuste bedriftsløsninger, skalerbare fra små til store bedrifter med flere kanaler og virksomhet på mange steder. Vi gir bedrifter og organisasjoner forutsetninger for kundeservice og salg i verdensklasse!

Loxysoft har 100 ansatte på fem steder; Stockholm, Gøteborg, Oslo, Östersund og New York. Hovedkontoret ligger i Östersund, Sverige. Selskapet er eid av grunnleggerne og risikokapitalfondet Inlandsinnovation, som eies av den svenske staten.

Haakon Smeby

Pressekontakt Daglig leder Loxysoft AS +47 91623743 (Mobil)

Pressekontakt President/CEO Loxysoft Group AB +46 (0)63 57 46 19