Kutter ny reklamefilm før det blir for kleint

Kutter ny reklamefilm før det blir for kleint

Nå sparker vi i gang to splitter nye reklamefilmer som skiller seg vesentlig ut fra hva du vanligvis ser fra blomsterbransjen. Se den pinlige konfirmasjonstalen og kleine stripteasen.

I vinter valgte Mester Grønn POL som sitt nye reklamebyrå, og nå kan du se de splitter nye reklamefilmene "Konfirmasjon" og "Striptease". Dermed er det duket for helt ny kommunikasjon, fra en bransje og en kategori som stort sett har laget pris-plakater og anledningsboards.

Mester Grønn er en solid blomsterhandler med 33 års erfaring. Konkurransen innen blomster er tøff, det er flere aktører enn tidligere som ønsker en bit av blomstermarkedet i disse dager.

- Vi har en klar målsetning om å befeste kvalitetsposisjonen og ta markedsandeler, sier Hege Hildeng, markedsdirektør i Mester Grønn. - Nå har vi jobbet tett med teamet i POL, og vi har landet på et kreativt konsept som er annerledes, kundefokusert og langsiktig. For oss har det vært en fornøyelse å samarbeide med de beste kreatørene i bransjen. Pol har laget et kreativt konsept som evner å ta ut alle de gode historiene vi har på lager, på tvers av kanaler og målgrupper. Vi gleder oss til å høre hva kundene mener, fortsetter Hildeng,

Det er det kreative teamet Janne Brenda Lysø og Stian Johansen i POL som står bak de nye reklamefilmene for Mester Grønn. – Vi har kost oss veldig i arbeidet med Mester Grønn. Blomster er glede, lykke og trøst, en stemningsskaper som det er takknemlig å kunne få lov til å jobbe med som kreatør. Enten det er på film eller i sosiale medier, sier teamet hos POL.

– Det er alltid gøy å få lov til å jobbe med en merkevare som ikke har vært så synlig, men som likevel har veldig mye å snakke om, til alle.

Produksjonsselskap har vært Einar Film og regi ved Aksel Hennie.

Se "konfirmasjonstalen"

Se "Striptease"