Nå kan du betale med Vipps hos Mester Grønn

Nå kan du betale med Vipps hos Mester Grønn

Nå kan du betale for blomstene i nettbutikken med noen få tastetrykk. Velg Vipps som betalingsmetode i handlekurven, tast inn mobilnummeret ditt, bekreft i appen og vipps så er blomstene betalt. Enklere enn det blir det ikke.

På kort tid har Vipps endret måten vi gjør opp på. Sammen med Vipps gjør Mester Grønn det enda enklere å kjøpe blomster på nett.

Forbedrer handleopplevelsen

– Vi ønsker å tilby de enkleste og beste løsningene til kundene våre, og er veldig glade for å ta i bruk Vipps som betalingsløsning. Dette vil forenkle og forbedre handleopplevelsen betydelig for våre kunder, sier administrerende direktør i Mester Grønn, Erling Ølstad.

– Vi jobber kontinuerlig for å gi våre kunder en positiv handleopplevelse, og vi gleder oss til å tilby Vipps-betaling på nett. Vi ønsker på sikt å få på plass en løsning for betaling med mobil også i butikk, men dette ligger litt frem i tid, avslutter Ølstad.

Så enkelt fungerer det

• Velg Vipps-knappen når du skal betale i nettbutikken.
  • Tast inn mobilnummeret ditt, så får du en betalingsforespørsel i Vipps-appen på telefonen din som du kan godta og bekrefte betalingen.
  • Betalingen blir gjennomført, og du blir sendt til en kvitteringsside.