BIG HAIR DAY MED CATZY TØRRSJAMPO

BIG HAIR DAY MED CATZY TØRRSJAMPO

Få volum og fylde i håret – umiddelbart!

Catzy har vært en favoritt blant norske kvinner siden 1985 da det ble lansert som første stylingmerke i norsk dagligvare og i «massekanalene». De første produktene som ble lansert var Catzy gel og Catzy fön gel. Siden den gang har Catzy hatt produkter innen de fleste stylingkategorier, og fokuset har hele tiden vært at det skal fungere, gi hold, og det skal vare!

Nå kommer Catzy med en tørrsjampo som gir umiddelbart volum og fylde til håret, i tillegg til at den gir deg de vanlige tørrsjampoegenskapene.

Mange føler at håret må vaskes daglig for at det ikke skal virke flatt og fett. Likevel får vi stadig beskjed fra frisøren om at det optimale er å vaske håret hver tredje dag. Catzy har løsningen. Den absorberer fett og olje mellom hårrøttene og får håret til å se og føles nyvasket mellom hver gang du vasker det.

Bruk: Du sprayer mot hårrøttene, og jo mer du sprayer, jo mer volumeffekt vil du kjenne. Spray godt, og masser lett mot hårrøttene etter å ha sprayet, og du vil umiddelbart kjenne effekten. Gre lett over håret i etterkant, og du er ready-to-go.!

Catzy tørrsjampo har en fin størrelse (150ml), og er perfekt å ha i vesken. Da har du også mulighet til å freshe opp håret i løpet av dagen.

Pris: 69,00;

For mer informasjon, vennligst ta kontakt med:
Produktsjef Marte Nordal; marte.nordal@midsona.no