Biopharma Naturlig Søtt - energifritt alternativ til sukker

Pressemelding   •   mai 11, 2016 14:30 CEST

Naturlig Søtt tåler oppvarming og kan brukes til både koking og baking i tillegg til i varme og kalde retter, drikker, kaker, desserter, smoothies, strø på grøt og frokostblandinger. Naturlig Søtt er fremstilt av stevioglyoksider fra urten steviaplanten og sukkeralkoholen erytritol, som blant annet finnes naturlig i pærer og meloner. Naturlig Søtt fører til lavere blodsukkerøkning enn vanlig sukker, og er helt uten kalorier. Kommer i praktisk boks som inneholder 250 gram.

Prøv denne oppskriften på Chiagrøt med Naturlig Søtt:

4 ss hele chiafrø
2 dl valgfri melk
1-2 ts Biopharma Naturlig Søtt
1 håndfull valgfrie bær
Evt. litt granola eller frø

Rør sammen chiafrø, Naturlig Søtt og melk. Lå stå i kjøleskap i 30 min. Rør underveis. Topp med bær og frø, og evt. mer Naturlig Søtt før servering.

Biopharma er en av Norges ledende serier innen kosttilskudd og omfatter produkter blant annet innen segmentet omega3, vitaminer, mineraler, urter og mat. Biopharmas produkter distribueres i dagligvare av Midsona Norge AS.

Utsalgssteder: Coop Obs, Coop Mega, Coop Extra, Coop Prix, Sparkjøp

Veil.pris: kr 79,90

For mer informasjon og høyoppløselige bilder, ta kontakt med

Lena Kløvstad i Midsona Norge AS: lena.klovstad@midsona.no, 970 70 867