Naturlig beauty - Biopharma Kollagen med nytt, friskt design!

Pressemelding   •   jul 02, 2020 11:30 CEST

Biopharma relanserer kollagen. Du finner flere høyoppløselige bilder nederst i teksten.

Biopharma er en av Norges ledende serier innen kosttilskudd og omfatter produkter blant annet innen segmentene omega-3, vitaminer og mineraler, urter og mat.

Naturlig beauty

Biopharma Kollagen er et kosttilskudd som inneholder hydrolysert kollagen fra villfanget norsk torsk med vitamin C og biotin. Biotin bidrar til å opprettholde normal hud og normalt hår, mens vitamin C bidrar til normal kollagendannelse som har betydning for hudens normale funksjon. Derfor er Biopharma Kollagen bra for både hud og hår!

Hva er kollagen?

Kollagen er et protein som finnes i ulike deler av kroppen. Kollagenfibrene fungerer som «lim» og binder sammen, gir styrke og fasthet til bindevevet i hele kroppen. Derfor kalles det også hudens bindingsstoff. I ung alder består huden av hele 75% kollagen. Kollagen brukes også ved plastisk kirurgi og som kunstig hud ved brannskader, i tillegg til å ha mange medisinske bruksområder i behandling av komplikasjoner av bein og hud.

Deilig bringebærsmak

Vår kollagen kommer i praktiske porsjonsposer som enkelt kan blandes i vann, smoothies eller annen drikke. Det har også en deilig bringebærsmak som gjør seg veldig godt i smoothies. Test selv med denne oppskriften:

- 2 dl yoghurt naturell

- 2 dl melk

- En håndfull frosne bringebær

- En håndfull isbiter

- 1 pose Biopharma Kollagen

Putt alle ingrediensene i en blender, miks, og nyt!

Foto: Line Dammen

Biopharma Kollagen selges i dagligvarebutikker til veil. pris 129,-.

Vil du vite mer om Biopharma?

På Rolvsøy like utenfor Fredrikstad, i en av Nordens største og mest moderne fabrikker har Biopharma siden 1987 produsert kosttilskudd med fokus på kvalitet og trygghet.

Biopharma – produsert i Norge.

Klikk her for å lese mer på nettsiden vår.

Vi er Midsona Norge

Hos oss finner du et bredt utvalg av ren, økologisk mat som hjelper deg å ta sunne, gode og bærekraftige valg. Foretrekker du plantebasert, vegansk eller glutenfritt finner du også mange spennende produkter i vårt sortiment.

Vi tilbyr også produkter innen kosttilskudd, forkjølelseslindring, fordøyelse, sportsernæring, hygiene og kroppspleie, for å hjelpe deg til en sunnere og bedre hverdag.

Vi har mattrygghet og kvalitet som øverste prioritet. Vår kvalitetsavdeling jobber daglig for å sikre at du skal kunne gjøre et trygt valg når du velger våre matvarer eller helse- og velværeprodukter.

Våre varemerker finner du på apotek, i dagligvare, i helsekost/faghandel og på nett.Vi representerer merker som blant annet Helios, Dream, Biopharma, Atkins, Philips Avent, Friggs, Supernature, RFSU, Asan, og Humble Brush.