NYHET fra Simple - Micellar Cleansing Water og Micellar Cleansing Wipes

Pressemelding   •   aug 31, 2015 14:25 CEST

Du har sikkert hørt om den nyeste trenden innen hudrensteknologi – micellar. Men vet du hva det egentlig er?

Eksperten på sensitiv hud, og markedslederen innen hudrens i Norge, lanserer nå to spennende produkter innen fremtidens hudrensteknologi: Simple Micellar Cleansing Water og Simple Micellar Cleansing Wipes. Begge er fri for parabener, fargestoffer og parfyme. Micellar Cleansing Water er tilført vitamin B3, C og Hexylene Glycol og Micellar Cleansing Wipes er tilført provitamin B5 og vitamin E.

Miceller er mikroskopiske dråper som kapsler inn smusspartikler, som sminke og olje, slik at de lett kan fjernes fra huden. Når micellene kommer i kontakt med huden fanger halen opp smuss som blir kapslet inn i hodet – nesten som en magnet. Det beste er kanskje at den oppfriskende væsken ikke har noen uttørkende effekt på huden. Det er derfor ikke nødvendig å bruke ansiktsvann eller skylle huden etterpå.

Utsalgsteder:
Simple Micellar Cleansing Wipes: Dagligvare og Vita
Simple Micellar Cleansing Water: Vita

For produkttester og mer info ta kontakt med PR- og kommunikasjonsansvarlig.

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/no/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.