Økologisk hudpleie til barnet ditt

Pressemelding   •   apr 28, 2016 09:00 CEST

Urtekram er opptatt av å verne miljøet og samtidig gjøre det lettere for deg å velge produkter som er bra for helsen. Derfor er alle produktene i vår babyserie sertifisert økologiske, svanemerkede og helt uten parfyme.

Det mange ikke tenker over er at sunnhet ikke bare går gjennom maten vi spiser, men også gjennom huden.Urtekrams pleieprodukter er sertifisert av Ecocert Greenlife etter COSMOS organic-standarden. Slik kan du være sikker på at du velger det beste til deg og barnet ditt.

Økologisk hudpleie til barnet ditt

No perfume baby-serien til Urtekram produseres i Danmark, er svanemerket og Astma- og allergisertifisert. Serien består av sinksalve, bodylotion, babyolje og en babyvask som kan brukes både på kroppen og i håret. Produktene er fri for parabener, og er mild og skånsom i bruk. Perfekt for følsom babyhud!

No Perfume Baby Sinksalve

Vår parfymefrie sinksalve inneholder blant annet aloe vera, sheasmør, kjempenattlysolje, bjørkesukker og sink. Den er kjempefin å bruke på irritert og sår bleierumpe. Kr 50,-

No Perfume Baby Bodylotion

No Perfume Baby Bodylotion beskytter og fukter huden, og kan brukes både i ansiktet og på kroppen. Den inneholder sheasmør, planteoljer og vitamin E som er bra for huden. Kr 100,-