Skjønnhet innenfra!

Pressemelding   •   feb 22, 2017 09:00 CET

Visste du at kollagen er det proteinet som det finnes mest av i kroppen? Kollagenfibrene fungerer som «lim» og binder sammen, gir styrke og fasthet til bindevevet i hele kroppen.

I ung alder består huden av hele 75% kollagen. Kroppen produserer sitt eget kollagen, men fra 25 års alderen avtar produksjonen gradvis. Det er solen som er den viktigste årsaken til tap av kollagen.

Norsk Kollagen fra Biopharma er et kosttilskudd som inneholder hydrolysert marint kollagen fra norsk fisk med vitamin C og biotin. Biotin er bra for hud og hår, og vitamin C bidrar til normal kollagendannelse. Norsk Kollagen kommer i praktiske porsjonsposer og er smaksnøytrale. Du kan blande de i vann, smoothies eller annen drikke.

Nå kan du kjøpe Norsk Kollagen i nettbutikken www.soma.no og i Sparkjøp

Veil.pris kr 147,-

For mer informasjon og høyoppløselige bilder, ta kontakt med Lena Kløvstad i Midsona Norge AS: lena.klovstad@midsona.no , 970 70 867