Den første batteridrevne varmluftpistolen på forbrukermarkedet

Pimpe bilen, isolere elektriske ledninger eller emballere med krympeplast? Oppnå ubegrenset med muligheter takket være Ryobis NYE ONE+ 18V Varmluftpistol.

ONE +™-systemet fortsetter å vokse. Denne gangen med introduksjonen av en batteridrevet varmluftpistol, den første av sitt slag på forbrukermarkedet. Nå er det slutt med ledninger og gass. Klikk på ditt 18V-batteri og opplev trådløs frihet, fullstendig uten avgasser.

Kompakt design med to medfølgende munnstykker for ulike applikasjoner.Trådløs så den kan brukes der den trengs. Perfekt for å påføre krympestrømper rundt elektriske ledninger. Innebygd LED-lampe belyser arbeidsområdet for bedre sikt.

Rask og effektiv - Uansett bruksområde
Oppnår maks-temperatur (470C°!) på bare 60 sekunder. Enten du er råner eller ønsker mer sol-beskyttelse for barna i baksetet er varmluftpistolen essensiell for soting av ruter. Kanskje du må tine rør eller fjerne gammel og påføre ny skismøring? Bruksområdene er uendelige!

Tilbehør:

• Konsentrasjonsmunnstykke – for å fokusere varmen mot et punkt.
  • Refleksjonsmunnstykke – for oppvarming rundt et emne.
Kraftkilde 18V
Antall medfølgende batterier 0
Maksimaltemperatur (°C) 470
Lufthastighet (L/min) 170
Vekt med batteri (kg) 1.0
Artikkelnummer 5133004423
EAN-kode 4892210176196

Del av ONE+™
Akkurat som alle øvrige verktøy i ONE +™ -systemet, kan varmluftpistolen drives av alle ONE +™-batterier! Du kan bruket ett batteri til et fantastisk utvalg av over 100 verktøy som takler alle dine DIY-prosjekter, hageutfordringer, rengjøringsbehov og mekkejobber.

Ryobi-verktøy er ikke bare bygd for å vare, men de er også tilgjengelig til en konkurransedyktig pris.

• Entreprenørskap

• one+
  • elverktøy
  • batterier
  • bilmekking
  • bilpleie
  • powertools
  • biltuning
  • bilverksted

Techtronic Industries (TTI) er en ledende leverandør av elektrisk verktøy til forbrukere og profesjonelle innenfor for konstruksjons- og byggebransjen. Som den nest største aktør på verdensmarkedet er TTI leveringsdyktige i totalløsninger på elverktøy og har et sterkt fokus på kvalitetsmerker og innovative produkter. TTI’s brede vifte inkluderer høykvalitets elverktøy fra Milwaukee, AEG og Ryobi samt hagemaskiner fra Homelite.

Tobias Jönsson

Pressekontakt Trade Product Manager Milwaukee Powertools +46 702 261 906