LÅS DINE MILWAUKEE® ONE-KEY™-VERKTØY FRA TELEFONEN

Få mer ut av verktøyet enn noen gang før med verktøytilpasning, innebygd verktøysporing og den nye funksjonen innebygd verktøysikkerhet.

Innebygd verktøysikkerhet gir brukeren full kontroll over hvem som har tilgang til og kan bruke verktøyet.

Takket være den skybaserte ONE-KEY platformen har alle brukere som allerede har kjøpt ONE-KEY™ kompatibelt verktøy, tilgang til alle oppgraderinger! Nå kan brukerne oppgradere verktøyet med nye funksjoner bare ved å laste ned nyeste versjon av appen!

SAMMEN MED INNEBYGD VERKTØYSPORING OG INNEBYGD VERKTØYSIKKERHET GIR DETTE DEG DEN ULTIMATE TYVERISIKRING. BRUKERNE BESKYTTER VERKTØYET SITT MED FUNKSJONER SOM LÅSING ELLER SKJULING AV VERKTØY FOR ENHETER I NÆRHETEN, SLIK AT BARE DE SELV KAN SE OM VERKTØYET ER INNEN REKKEVIDDE. HVIS ET VERKTØY BLIR MISTET ELLER STJÅLET, KAN EIEREN OGSÅ GJØRE VERKTØYET UBRUKELIG VED Å SENDE EN FJERNKOMMANDO TIL VERKTØYET SLIK AT DET SLÅR SEG AV NESTE GANG DET KOMMER INNENFOR REKKEVIDDE AV EN ONE-KEY™-APP.

Innebygd verktøysikkerhet gir eieren mulighet til å skjule verktøyet for alle andre ONE-KEY™-brukere slik at det ikke dukker opp under «enheter i nærheten». Brukeren kan også låse utløserknapp og fotplate for å forhindre uønsket bruk når verktøyet er utenfor rekkevidden til eier.

Med innebygd verktøysikkerhet kan du:

• Skjule verktøyet for nysgjerrige øyne ved å fjerne dem fra «enheter i nærheten». Bare du kan se at verktøyet ditt er innenfor rekkevidde.
  • Deaktivere verktøyet på slutten av arbeidsdagen for å forhindre uønsket bruk. Dette oppnås når verktøyet er innenfor 30 meters Bluetooth®-rekkevidde, eller på lengre avstand ved å bruke ONE-KEY™-nettverket og dets brukere. Når et verktøy har blitt låst ved hjelp av ONE-KEY™, må eier eller gjestebruker låse opp verktøyet ved hjelp av ONE-KEY™-appen for å kunne bruke det igjen.
  • Ved å låse fotplaten etter å ha tilpasset verktøyet for det aktuelle arbeidet, unngår du at noen tukler med innstillingene. Uønsket bruk av verktøy kan føre til unødvendig skade og slitasje på arbeidsstedet.
  • Opprette en gjestekonto. Brukere kan invitere gjestebrukere til kontoen og tilpasse godkjenningsnivåer og profiler som sikrer autorisert bruk av verktøyet.
  • Ha full kontroll på verktøyet ditt og fjerne muligheten for at andre ONE-KEY™-brukere kan koble seg opp og endre oppsettet.
  • Den oppdaterte Milwaukee ONE-KEY™-appen kan nå lastes ned fra App Store og Google Play.

Se video som viser bruken av ONE-KEY™-appen, eller finn din nærmeste butikk på www.milwaukeetool.no

OM MILWAUKEE®

For over 90 år siden ble det første Milwaukee-verktøyet laget i Wisconsin, USA. Siden har Milwaukee fokusert på én ting: å produsere det beste og mest slitesterke verktøyet til profesjonelle brukere. I dag er Milwaukees navn assosiert med produkter av høyeste kvalitet, lengste levetid og høyeste pålitelighet som er tilgjengelig.

Hos Milwaukee er heavy duty mer enn bare en del av slagordet. Det er et løfte om å tilby profesjonelle brukere det beste. Milwaukees ingeniører konstruerer ikke bare verktøy. De konstruerer verktøy som løser oppgaven bedre, raskere, sikrere og mer pålitelig.

• Entreprenørskap

• batterier
    • elverktøy
    • kompakt
    • powertools
    • one-key
    • verktøysikkerhet
    • sporing
    • administrasjon
    • verktøybeholdning
    • rapportering

Techtronic Industries (TTI) er en ledende leverandør av elektrisk verktøy til forbrukere og profesjonelle innenfor for konstruksjons- og byggebransjen. Som den nest største aktør på verdensmarkedet er TTI leveringsdyktige i totalløsninger på elverktøy og har et sterkt fokus på kvalitetsmerker og innovative produkter. TTI’s brede vifte inkluderer høykvalitets elverktøy fra Milwaukee, AEG og Ryobi samt hagemaskiner fra Homelite.

Thomas Møller

Pressekontakt Marketing Communication Manager Milwaukee +45 22 91 90 34