Milwaukee introduserer den mest holdbare hullsagen på markedet

Inspirert av sin navnebror, bulldoseren, er Milwaukees Hole Dozer™ den mest holdbare hullsagen på markedet - utviklet for å levere maksimal holdbarhet til de mest krevende oppgaver. Livstidsgarantien mot ødelagte tenner tilbyr beste levetid og økt produktivitet for all slags bruk.

Hullsager av Bi-Metal er unike da de brukes som et verktøy for å lage hull i mange forskjellige materialer for et bredt spekter av brukere. Resultater av undersøkelser på byggeplasser viser at Milwaukees Hole Dozer™ leverer hva andre leverandører ikke kan. Milwaukee har lykkes ved å fokusere på tre hovedkategorier når det kommer til brukervennlighet av Bi-metall hullsager; holdbarhet, lang levetid og rask fjerning av pluggen.

Tennenes konstruksjon og levetid er viktige faktorer for hullsager - optimal design sikrer beste ytelse i både myke og harde materialer i ulike tykkelser. Milwaukees nye hullsagsortiment leveres med Rip Guard™ - den kraftigste tanngeometrien på markedet med livstidsgaranti mot ødelagte tenner.
Alt i alt betyr dette at Milwaukee tilbyr sine kunder den mest holdbare bi-metall hullsagen på markedet.

Hver enkelt tann er forsterket på innsiden med ekstra stål sammen med 8% kobolt slik at tennene beholder sin opprinnelige herding, selv ved høye driftstemperaturer.

Hole Dozer™ har praktiske spor for rask og fleksibel fjerning av pluggen. Sporene brukes for å nå både tykke materialer som fyller hele hullsagen og tynne materialer som sitter ute ved tennene.
Rask fjerning av pluggen betyr mer effektiv arbeidshverdag.

Hole Dozer™ leveres i 56 forskjellige størrelser fra 14 til 210 mm og en rekke sett med forskjellige størrelser.

Produsert i USA.

Hvis du vil ha mer informasjon, kan du kontakte Magnus Karlsson på

tlf. (+46) 705 43 95 71 eller e-post: magnus.karlsson@tti-emea.com.

Finn nærmeste Milwaukee-forhandler ved å kontakte kundeservice på telefon 800 124 93. Mer informasjon om Milwaukees produkter finner du på www.milwaukeetool.no.

Om Milwaukee

For 90 år siden ble det første Milwaukee-verktøyet laget i Wisconsin i USA. Siden da har Milwaukee fokusert på én visjon: å produsere de beste og mest slitesterke elektriske verktøyene til profesjonelle brukere. I dag er Milwaukee et navn som forbindes med produkter av den høyeste kvalitet, lengste levetid og største pålitelighet som kan kjøpes for penger. Hos Milwaukee er Heavy Duty mer enn en del av et motto. Det er et løfte om å tilby det beste til profesjonelle brukere. Milwaukees ingeniører skaper ikke bare verktøy. De skaper verktøy som løser oppgaven bedre, raskere, sikrere og mer pålitelig. Verktøy som aldri svikter deg. Verktøy som står distansen ut

• Entreprenørskap

• elverktøy
  • powertools
  • hole dozer
  • hullsager
  • hullsag
  • livstidsgaranti

Techtronic Industries (TTI) er en ledende leverandør av elektrisk verktøy til forbrukere og profesjonelle innenfor for konstruksjons- og byggebransjen. Som den nest største aktør på verdensmarkedet er TTI leveringsdyktige i totalløsninger på elverktøy og har et sterkt fokus på kvalitetsmerker og innovative produkter. TTI’s brede vifte inkluderer høykvalitets elverktøy fra Milwaukee, AEG og Ryobi samt hagemaskiner fra Homelite.

Kim Frost

Business Development Manager Milwaukee Accessories +4528299037