Opplev en ny verden av bruksområder med Ryobis nye ONE+ børsteløse vinkelsliper

Den nye ONE+-vinkelsliperen ligger helt i forkant av utviklingen med sin børsteløse teknologi. Den kombinerer en kraftig motor, intelligent elektronikk og Lithium+-batteriteknologi som gir mer kraft og økt driftstid!

R18AG7 har en kompakt og lett konstruksjon og veier bare 2,2 kg uten batteri. Dette gjør det mulig å kutte og slipe komfortabelt i lengre perioder når du skal fullføre større hobbyprosjekter.

Maskinen er utviklet med tanke på kontroll og sikkerhet og har et ekstra sidehåndtak med tre posisjonsmuligheter. Brukere kan enkelt endre posisjonen til håndtaket for å sikre at de har et komfortabelt og kontrollert grep gjennom hele slipearbeidet.

For økt brukersikkerhet har denne vinkelsliperen elektronikk som motvirker tilbakeslag. Denne avanserte teknologien vil automatisk stoppe motoren ved fastkjøring, noe som gir deg økt kontroll over verktøyet.

«R18AG7 er like kraftig som en elektrisk vinkelsliper med en ubelastet hastighet på 11 000 o/min. Og med Ø22 125 mm skivestørrelse, som overskrider markedets standard for batteridrevne vinkelslipere, får brukerne et bredere spekter av bruksområder», sier Fredrik Backert, Trade Marketing Manager hos Ryobi. Noen eksempler er sliping av kniver, forming av steiner eller belegg, fjerning av maling på metall og til og med polering.

Denne 18V vinkelsliperen er konstruert for å yte mer og har en skyvelås på utløserknappen, slik at du ikke trenger å trykke den inn konstant. Den har også skjerm med hurtigkobling for enkelt oppsett og en verktøyløs mutter for enkel montering av tilbehør.

Med den børsteløse teknologien kan R18AG7 kutte og slipe opptil 30% mer enn andre vinkelslipere fra Ryobi ©. Det betyr at elektrisk verktøy hører fortiden til!

Det beste batteriet til ditt verktøy?

For best ytelse og driftstid anbefaler vi alltid å bruke Ryobis 5,0 Ah Lithium+-batteri. På én opplading kan du utføre opptil 80 kutt gjennom en 13 mm gjenget metallstang.

Den nye 18V børsteløse vinkelsliperen kan kjøpes som enkeltstående verktøy, noe som gjør at du kan utvide din ONE+-samling uten at du trenger å kjøpe eventuelle ekstra batterier eller ladere.

For mer informasjon søk etter R18AG7 på ryobitools.no

• Entreprenørskap

• børsteløs
  • vinkelsliper
  • powertools
  • one+
  • kompakt
  • elverktøy
  • batterier

Techtronic Industries (TTI) er en ledende leverandør av elektrisk verktøy til forbrukere og profesjonelle innenfor for konstruksjons- og byggebransjen. Som den nest største aktør på verdensmarkedet er TTI leveringsdyktige i totalløsninger på elverktøy og har et sterkt fokus på kvalitetsmerker og innovative produkter. TTI’s brede vifte inkluderer høykvalitets elverktøy fra Milwaukee, AEG og Ryobi samt hagemaskiner fra Homelite.

Tobias Jönsson

Pressekontakt Trade Product Manager Milwaukee Powertools +46 702 261 906