Mitsubishi har vist konseptmodellen Triton Absolute under Bangkok Motorshow

Mitsubishi har vist konseptmodellen Triton Absolute under Bangkok Motorshow

Mitsubishi Triton, som har navnet L200 i Europa, er nylig vist som konseptet Triton Absolute under den internasjonale bilutstillingen i Bangkok. Triton Absolute er en tøff og kompromissløs pickup utgave av produksjonsmodellen som på slutten av 2018 ble introdusert som helt ny i Asia og Australia.

Sammenlignet med produksjonsmodellen er Triton Absolute bredere, har større og kraftigere hjul og den er hevet 50 mm for økt bakkeklaring og lengre støtdempervandring.

De neste 12 månedene vil Triton Absolute bli vist på utstillinger verden over for å skape oppmerksomhet og for å høste tilbakemeldinger blant publikum og potensielle kunder. Er interessen stor og tilbakemeldingene positive kan det tenkes at den settes i produksjon.

Bangkok Motorshow er åpent for publikum mellom 27 mars og 7 april.

Om MITSUBISHI MOTORS

Mitsubishi Motors Corporation er en global bilprodusent med hovedkontor i Tokyo, Japan, som har et konkurransefortrinn med biltypene SUV, plug-in hybrid, elbil og pickup. Siden Mitsubishi-gruppen produserte sin første bil for over hundre år siden har vi demonstrert våre ambisjoner og innovasjoner gjennom nye bilmodeller, og ved å være først ute med nyskapende teknologi. Mitsubishi Motors merkevare appellerer til alle bilkjøpere som ønsker å utfordre det bestående og omfavne endring. I samsvar med denne tankegangen introduserte Mitsubishi Motors sin nye merkevarestrategi i 2017. Slagordet “Drive your Ambition”– fanger opp kombinasjonen av en personlig indre motivasjon og fremtidsrettet holdning, og den uttrykker dermed samspillet mellom merkevaren og dens kunder. Mitsubishi Motors forplikter seg til å investere i innovative og nye teknologier, attraktivt design og produktutvikling for å svare på etterspørselen etter spennende nye bilmodeller til kunder over hele verden.

Christian R. Schmidt

Pressekontakt Administrerende direktør PR & kommunikasjon

Velkommen til Mitsubishi Motors Norge!

Mitsubishi i Norge er kjent for sine kjerneverdier kvalitet, 4WD/fremkommelighet, mer for pengene og at vi er miljøbevisste. Mitsubishi er pålitelige kvalitetsbiler som gir deg gode opplevelser, uansett hvor du er på vei.

Mitsubishi Motors Norge
Østre Aker vei 62