Montana Collection vokser

Montana Collection familien – alle ready-made – vokser til en storfamilie med hele 30 medlemmer, når 16 nye møbler legges til som en ny generasjon på familietreet. Både første og andre generasjon Collection bygger på Montanas velkjente system, men tilbys som ferdige møbler. Alle nye modeller kan velges i Montanas 42 lakkfarger.

Montanas 36 modulstørrelser i 4 dybder og 42 lakkfarger kan settes sammen på utallige måter og danne rammen omkring enhver personlig oppbevaringsløsning. Montana Collection bygger på Montana-systemet og er ferdige møbler med en gjenkjennelig funksjon og et forklarende navn. Alle de ferdige Collection møblene kan suppleres med ekstra moduler fra systemet og bygges videre på når nye behov oppstår. Nå inkluderes 16 nye Collection løsninger til storfamilien.

• Kunst, kultur, underholdning

Montana Møbler A/S produces and supplies storage and shelving systems, tables, and chairs for homes and modern office environments. The Montana shelving system is designed by Peter J. Lassen. The flexible modular system and the inspiring colour palette offer freedom to create your own personal room and to personalize your style. Montana’s table and chair series are designed by Arne Jacobsen, Verner Panton, Andreas Hansen, Peter J. Lassen, Joakim Lassen and schmidt hammer lassen design.

Trine Roed

Pressekontakt Digital Marketing Manager Social media I Digital marketing +45 25326543