Fasco F70G spikerpistol gir deg friheten til å jobbe uten strøm.

Spiker scrail til terrasse – Alt du trenger i en koffert

Haster det å nyte hagen på ny platting? Motek tilbyr den raskeste metoden som gir et flott og holdbart resultat. Aldri har det vært lettere å bygge platting!

Spiker scrail terrasse kan skytes inn som en spiker, men har egenskapene til en skrue. Den monteres raskt og har en butt spiss som gjør at treverket ikke sprekker. Hodet har torx-bits slik at man enkelt kan justere eller demontere ved behov.

Spiker scrail terrasse har blitt fantastisk godt mottatt av våre proffkunder, sier produktsjef for spiker David Klingvall hos Motek. Den kombinerer to viktige egenskaper for innfesting; godt hold og rask montering.

Motek har sett en meget stor utvikling på slike festemidler de siste årene. De nye produktene er tilpasset slik at de gir et meget pent resultat fordi man unngår sprekker og misfarging av treverket.

Den slangeløse pistolen F70G fra Fasco gir deg friheten til å jobbe uten strøm. Uten slange er det mindre å tenke på når du tråkker på bjelker eller jobber i høyden.

Nå finnes alt du trenger samlet i en koffert, og du kan enkelt ta den med deg hvis du skal bygge platting på en øy i marka eller bruke den på vidda. En bøtte med spiker og en gasspatron en nok til 40 kvm terrasse.

Spiker scrail terrasse - tekniske data

Material:

Syrefast (A4)

Hode:

Torx 15

Stamme lengde:

57mm (til 28mm terrassebord)

Stamme diameter:

Magasinvinkel

17 grader

Dybdejustering

Motek leverer verktøy, festemidler og tjenester til bygg- og anleggsbransjen. Dette inkluderer bransjer som næringsbygg, boligbygg, installasjon og tunneler. Våre selgere og ingeniører hjelper deg å finne de riktige produktene og gode løsningene. Motek hadde i 2018 en omsetning på rundt 940 millioner kroner og har over 300 ansatte. Hovedkontoret ligger i Oslo, men Motek dekker hele landet med sine 29 butikker og over 130 selgere. Motek fokuserer på å gi rådgivning direkte på byggeplassen og tilbyr kvalitetsmerker som Hilti, Festool, Bostitch og produkter under eget varemerke.

David Klingvall

Produktsjef spikring, kramper, dykk, håndverktøy, kompressor, Bostitch, Stanley 93000957