Bli Norges heteste singel for en dag

Pressemelding   •   jan 20, 2016 13:22 CET

Singel på Valentinsdagen? Da er det kanskje fristende med total oppmerksomhet og kontakt med mengder av herlige single som vil date akkurat deg? Ta da sjansen på å markedsføre deg selv gjennom Norges største kontaktannonse.

Det er datingsiden Møteplassen, en av nordens største datingsider med 140 000 aktive medlemmer, som utfordrer sine medlemmer til å skjerpe til sin profil.

-Vi vet hvor utrolig viktig det er at man legger ut bra og tydelige bilder samt ha velskrevne tekster på sin profil. Da har man økt sine muligheter markant til å møte den store kjærligheten, sier Emma Edespong, markedsansvarlig på Møteplassen.

Gjennom en konkurranse, som nettopp har startet, har man mulighet til å vinne Norges største kontaktannonse.

-Vi kommer til å velge en vinner som har lyktes å få til en skikkelig profesjonell profil. Da belønnes man med en helside i en av Norges største aviser på selveste Valentinsdagen, med bilde på vår egen startside og man vinner til og med et 3-måneders VIP-medlemskap slik at man kan fortsette med å ha kontakt med alle de herlige singlene, sier Emma Edespong.

BLI NORGES HETESTE SINGEL – klikk her!

Møteplassen er en av Nordens største datingnettsteder med mer enn 140.000 aktive medlemmer i Norge og Sverige. Møteplassen åpnet i Norge 2003 og har alt for deg som er singel og som vil prøve dating på nettet. For mer informasjon, www.moteplassen.no.

Kommentarer (0)