Forbedringer i Mynewsdesks Network

Forbedringer i Mynewsdesks Network

Tidligere i år lovte vi at flere spennende endringer i produktet var på vei. Her kommer vår første store produktoppdatering i 2016!

Å håndtere dine relasjoner med kontakter og interessenter er en essensiell del av PR- og kommunikasjonsarbeidet. Vi vet hvor vanskelig det kan være å holde styr på alle kontakter – spesielt ved regelmessig oppdatering av kontaktinformasjon og logging av henvendelser i diverse regneark.

Derfor har vi nå implementert enkelte endringer i verktøyet, som vil gi deg enda mer kontroll over dine relasjoner.

Redigere kontakter

Det er nå enklere å redigere og legge til informasjon om dine kontakter. Du kan endre navn, e-postadresser og telefonnummer, og du kan legge til profiler på sosiale medier og dine personlige notater.

I tillegg til dette kan du legge til datomerkede notater. Disse notatene kan f.eks være pressehenvendelser eller hendelser relatert til hver enkelt kontakt. Hvis dere er flere som administrerer samme Mynewsdesk-konto, vil man kunne se hvilken person det er som har logget en hendelse. Slik vil man få et godt historisk overblikk over ens relasjon med hver enkelt kontakt.

Skärmavbild 2016-03-29 kl. 16.53.45.png

Forbedret import av kontaktinformasjon

Vi har gjort det enklere å importere kontakter til Mynewsdesk, og du kan nå også enkelt importere tilleggsinformasjon til hver enkelt kontakt. Last opp Google Sheets eller Excel-ark til Mynewsdesk, og velg hvilken informasjon/hvilke rader du ønsker å importere.

Enklere å velge egen avsenderadresse (Premiumkunder)

Vi har også gjort det mye enklere å velge egen fra-adresse for all mail sendt via Mynewsdesk. Om du ikke ønsker å bruke standardadressen som er ”hello@mynewsdesk.com” er det bare å gå til "Email settings" og fylle inn ønsket adresse. Bekreft adressen og du er ferdig! Det er ikke nødvendig å involvere IT-ansvarlig og det er ingen ventetid. All epost sendt via Mynewsdesk vil komme fra din egendefinerte epostadresse.

Følg med, det kommer flere spennende oppdateringer innen kort tid!

Noe som ikke fungerer?

Ønskesituasjonen er at alle oppdateringer skal foregå smertefritt, men det er menneskelig å feile. Om du oppdager noe som ikke fungerer slik det skal, ikke nøl med å rapportere hendelsen til oss: http://www.mynewsdesk.com/support

Mynewsdesk – En effektiv måte å skape bevissthet og relasjoner på

Mynewsdesk hjelper virksomheter med å skape bevissthet, nå rett målgruppe og bygge sterke relasjoner. Vår smarte PR-plattform forenkler og effektiviserer publisering, distribusjon og måling av alt ditt PR- og kommunikasjonsarbeid – alt på ett og samme sted.

Ved å samle alt PR-arbeidet på ett sted gjør vi det enklere å bygge merkevaren og samtidig overvåke relevant media. Det hjelper virksomheter med å måle engasjement og gjennomslag over tid.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unike besøkende hver måned og det publiseres 80.000 innlegg på vår plattform hvert år. I dag bruker 4000 virksomheter fra hele verden Mynewsdesks plattform for å forbedre sitt PR- og kommunikasjonsarbeid, hvorav 70 % får sine nyheter plukket opp av media.

Les mer på www.mynewsdesk.com/no