Fra oss til dere – nytt design på Mynewsdesk!

Fra oss til dere – nytt design på Mynewsdesk!

Spennende nyheter for alle våre kunder! I dag lanserer vi første del av flere store produktforbedringer planlagt i 2016.

Når du logger inn i Mynewsdesk vil du se at designet i back-end har fått en oppfriskning. Du trenger ikke bekymre deg – ingen funksjoner har forsvunnet, alt er på samme sted som tidligere. Vi håper at det nye designet vil forbedre din brukeropplevelse!

Her er våre tanker rundt designendringene:

Det første steget

Kundene våre kommer alltid først. Derfor har vi implementert et moderne rammeverk for webutvikling som vil hjelpe oss med å hurtig kunne utvikle nye funksjoner.

Det første steget i denne implementeringen er et oppdatert produktdesign. Vi har skapt et mer helhetlig brukergrensesnitt som vil gjøre det enklere å gjennomføre ytterligere forbedringer på brukeropplevelsen for mobil og nettbrett. Vi jobber kontinuerlig med å gjøre produktet vårt mer fleksibelt, og dette inkluderer muligheten til å kunne bruke Mynewsdesk når man er på farten.

Det stopper ikke her– vi vil i løpet av 2016 lansere flere nye funksjoner og designendringer!

Explore får et ansiktsløft!

For å forbedre brukeropplevelsen til våre kunder ytterligere har vi omorganisert enkelte funksjoner i Explore. Ingenting er fjernet, vi har bare laget et mer logisk oppsett ved å implementere en horisontal meny som matcher designet i resten av verktøyet. Dette vil gjøre det enklere for førstegangsbrukere å benytte funksjonen.

Explore er kun tilgjengelig for Plus- og Premiumkunder.

Veien videre

Du er sikkert nysgjerrig på hvilke andre endringer vi har planlagt for 2016.

Vi vil ikke avsløre for mye enda – men noe kan vi fortelle! I løpet av de neste månedene vil vi arbeide hardt for å levere et forbedret analyseverktøy, kunne tilby større spredning og et mer effektivt publiseringsverktøy. Senere i år vil vi også forbedre vår prisstruktur for å kunne møte våre kunders ønsker og for å unngå bratte prisstigninger i fremtiden.

Noe som ikke fungerer?

Ønskesituasjonen er at alle oppdateringer skal foregå smertefritt, men det er menneskelig å feile. Om du oppdager noe som ikke fungerer slik det skal, ikke nøl med å rapportere hendelsen til oss: http://www.mynewsdesk.com/support

Mynewsdesk – En effektiv måte å skape bevissthet og relasjoner på

Mynewsdesk hjelper virksomheter med å skape bevissthet, nå rett målgruppe og bygge sterke relasjoner. Vår smarte PR-plattform forenkler og effektiviserer publisering, distribusjon og måling av alt ditt PR- og kommunikasjonsarbeid – alt på ett og samme sted.

Ved å samle alt PR-arbeidet på ett sted gjør vi det enklere å bygge merkevaren og samtidig overvåke relevant media. Det hjelper virksomheter med å måle engasjement og gjennomslag over tid.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unike besøkende hver måned og det publiseres 80.000 innlegg på vår plattform hvert år. I dag bruker 4000 virksomheter fra hele verden Mynewsdesks plattform for å forbedre sitt PR- og kommunikasjonsarbeid, hvorav 70 % får sine nyheter plukket opp av media.

Les mer på www.mynewsdesk.com/no