Mynewsdesk skal på Høstseminaret 2011 – skal du?

Nyhet  •  14-10-2011 10:21 CEST

Onsdag neste uke går kommunikasjonsforeningens høstseminar av staben på Folketeateret i Oslo. Tema i år er nye forventninger og det skal handle om nye- generasjoner, kulturer, medier, medievaner, muligheter og utfordringer. Programmet er spekket med kjente og spennende foredragsholdere, som blant annet Fabian Stang, Alastair Cambell, Johnny Ryan og Michael Dahlén.

I år er Mynewsdesk en av sponsorene til høstseminaret. Vi skal flytte den beste delen av kontoret vårt, nærmere bestemt sofakroken, til Folketeateret for å skape god og kjent Mynewsdesk stemning i lokalet. Vil du ta deg en pause fra foredragene i hovedsalen eller under pausene, kan du besøke oss for å slappe av og sosialiser med nytt og gammelt bekjentskap. Ikke nøl med å kom innom for en prat! Du finner oss ved inngangen til hovedscenen på høyresiden.

Les mer om Høstseminaret:

http://www.hostseminaret.no eller http://www.facebook.com/hostseminaret

Høstseminaret er Kommunikasjonsforeningens største fagseminar. Seminaret arrangeres årlig av lokallagene i foreningen. I år er lokallaget i Oslo og Akershus vertskapet. Til nå har 500 deltakere meldt seg på arrangementet.

Kommentarer (0)

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom