Foto: Mynewsdesk

Ny byråsjef utvider Mynewsdesks tjenestetilbud

Anna Wemming tiltrådde som ny byråsjef for Mynewsdesk Content – Mynewsdesks innholdsbyrå – tidligere i våres. Nå utvider hun byråets tjenester med kommunikasjonsstrategi og nye kurs.

– Vi vil hjelpe kundene våre med å bruke innholdsmarkedsføring som et verktøy for å nå forretningsmål, sier Wemming.

Mynewsdesks innholdsbyrå ble startet i 2015, og har siden det levert produksjon av tekst, film, bilder og lyd. Den nye byråsjefen har over ti års erfaring fra strategisk arbeid hos internasjonale PR-byråer, og har bakgrunn som journalist i SVT og Aftonbladet i Sverige.

– Vi har sett et økt behov for strategi innen digital kommunikasjon, og har derfor styrket vårt team med strateger i Norge, Sverige, Danmark og Tyskland. Ved å utvikle strategier som er forankret i grundig innsikt rundt målgrupper og som har et tydelig formål, vil reisen bli enklere, tydeligere og mer kostnadseffektivt for kunden, sier Anna Wemming, Global Head of Content & Professional Services hos Mynewsdesk.

Innholdsbyrået har også innledet et samarbeid med Mynewsdesks analyseavdeling for å kunne måle og sikre at kundenes innholdsmarkedsføring blir en slagkraftig og kostnadseffektiv investering.

Nå tilbyr Mynewsdesk følgende strategiske tjenester:

• Kommunikasjonsstrategi - en skreddersydd strategi basert på virksomhetens mål og ambisjoner
  • Kommunikasjonsstrategiske workshops: En halv dag der vi sammen staker ut kursen for en suksessfull kommunikasjonsstrategi
  • Strategi (og produksjon) for sosiale medier
  • Heldagsworkshop innen strategi: Ei din historie

Fra og med oktober tilbys workshopen Overbevis med pennen! En heldagsworkshop med fokus på å skrive slagkraftige og engasjerende tekster.

Siden oppstarten i 2015 har Mynewsdesk Content hjulpet over 400 kunder med innholdsproduksjon, og de har vært nominert til Swedish Content Awards som Årets podcast i Lifestyle Awards.

For mer informasjon, vennligst kontakt:

Anna Wemming, Global Head of Content & Professional Services, på +46 070-430 31 60 eller anna.wemming@mynewsdesk.com

Paulina Stoltz Kragh, Senior Communications Advisor, på +46 076-001 65 48 eller paulina.kragh@mynewsdesk.com

Om Mynewsdesk
Med rundt 5000 kunder og 77 000 brukere er Mynewsdesk Nordens ledende plattform for digital PR og kommunikasjon. Den skybaserte tjenesten omfatter nyhetsdistribusjon, medieovervåkning og analyseverktøy. Selskapet ble grunnlagt i Stockholm i 2003, og har siden 2008 vært eid av norske NHST Media Group AS. I 2018 kjøpte Mynewsdesk Mention, et verktøy for sosiale medier som også omfatter sosial lytting.

Besøk www.mynewsdesk.com for mer informasjon.

Mynewsdesk – En effektiv måte å skape bevissthet og relasjoner på

Mynewsdesk hjelper virksomheter med å skape bevissthet, nå rett målgruppe og bygge sterke relasjoner. Vår smarte PR-plattform forenkler og effektiviserer publisering, distribusjon og måling av alt ditt PR- og kommunikasjonsarbeid – alt på ett og samme sted.

Ved å samle alt PR-arbeidet på ett sted gjør vi det enklere å bygge merkevaren og samtidig overvåke relevant media. Det hjelper virksomheter med å måle engasjement og gjennomslag over tid.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unike besøkende hver måned og det publiseres 80.000 innlegg på vår plattform hvert år. I dag bruker 4000 virksomheter fra hele verden Mynewsdesks plattform for å forbedre sitt PR- og kommunikasjonsarbeid, hvorav 70 % får sine nyheter plukket opp av media.

Les mer på www.mynewsdesk.com/no