Velkommen til Mynewsday!

Velkommen til Mynewsday!

19. april inviterer Mynewsdesk til en inspirerende og lærerik dag med foredrag hvor vi kommer til å rette fokus mot hvordan søk og digitale nettverk har endret PR og kommunikasjon.

Alle med stor interesse for PR, kommunikasjon, markedsføring og media er hjertelig velkomne til å delta. Arrangementet er kostnadsfritt og vi byr på lunsj og kaffe!

Tid og sted:

19. april: Månefisken i Sagveien 23 A, 0459 Oslo

Mynewsday begynner kl. 11.00 og avsluttes 16.00.

Vi håper du lar deg engasjere og inspirere av disse foredragsholderne:

Gunnar Bjørkavåg, Konsernsjef i NHST Media Group "Hvorfor NHST satser på digitale innovasjoner"

Sophie Frisholm, Manager PR & Social Media i Ving Sosiale medier eller PR? Ja, takk begge deler!”

Kåre Garnes, SEO & Content Advisor i iProspect ”Søk og SEO som en naturlig del av online PR”

Kristofer Björkman, CVO & Founder i Mynewsdesk "Sociala media kommer och går. Relationer består"

Lars Bratsberg, Industry Head i Google "Google: betalt søk og PR"

Jonas Klit Nielsen, CEO & Founder i Mindjumpers ”Is Social Media transforming traditional PR?”

Konferansierer under selve dagen er Henriette Sveen og Carl Jacobson fra Mynewsdesk.

Påmelding

Du kan melde deg på her http://mndaynorge.eventbrite.com/ - det er begrenset antall billetter.

Ønsker du mer informasjon følg oss gjerne i Mynewsdesk sitt PresseromFacebook og på Twitter. Spørsmål og andre henvendelser kan også rettes til norway@mynewsdesk.com eller på  22 00 10 19.

Vi sees i april!

Litt praktisk informasjon:

Mynewsday er et gratis arrangement med et begrenset antall plasser, derfor setter vi stor pris på om du melder deg av hvis du ikke skulle ha mulighet til å delta allikevel.

I forbindelse med Mynewsday brukes hashtaggen #mnday.

For mer informasjon om Mynewsdesk, følg oss på:

Slideshare

______________________________________________________________________

Mynewsdesk – The News Exchange Site

Mynewsdesk gjør det raskere og enklere for bedrifter, journalister, bloggere og andre opinionsdannere å oppnå relevant eksponering - på egne vilkår. Som verdens første news exchange site for bedrifter, matcher Mynewsdesk interesserte brukere med relevant informasjon, f.eks. pressemeldinger, videoer, bilder og annet innhold. Alt søkemotorsoptimaliseres og publiseres automatisk på sosiale medieplattformer.

Mynewsdesk er Stockholmsbasert, men hovedeier er norske NHST Media Group. Bedriften er inne i en internasjonal ekspansjonsfase, formidler presseinformasjon fra fler enn 23 000 bedrifter og har 97% fornøyde kunder.

Mynewsdesk – En effektiv måte å skape bevissthet og relasjoner på

Mynewsdesk hjelper virksomheter med å skape bevissthet, nå rett målgruppe og bygge sterke relasjoner. Vår smarte PR-plattform forenkler og effektiviserer publisering, distribusjon og måling av alt ditt PR- og kommunikasjonsarbeid – alt på ett og samme sted.

Ved å samle alt PR-arbeidet på ett sted gjør vi det enklere å bygge merkevaren og samtidig overvåke relevant media. Det hjelper virksomheter med å måle engasjement og gjennomslag over tid.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unike besøkende hver måned og det publiseres 80.000 innlegg på vår plattform hvert år. I dag bruker 4000 virksomheter fra hele verden Mynewsdesks plattform for å forbedre sitt PR- og kommunikasjonsarbeid, hvorav 70 % får sine nyheter plukket opp av media.

Les mer på www.mynewsdesk.com/no