Garasjevask i Trondheim

Våren er tid for rengjøring både ute og inne, også i parkeringshusene. Fornøyde leietakere er avgjørende for en gårdeier eller forvalter av næringseiendom, og NEAS har det nyeste utstyret som gir best resultat og tilfredse kunder.

Vår avdeling i Trondheim har startet opp med garasjevask i 2016. De har overtatt en maskin fra Oslo, samt skaffet seg flere mindre maskiner som gjør at de har en meget effektiv og godt vedlikeholdt utstyrspark. Gjennom vår kompetanse i Oslo vil de ha full støtte som de kan trekke på ved behov.

– Vi har tre ulike garasjevaskere som koster og samler opp møkk, skurer overflaten og suger opp vannet. Det er topp moderne garasjevaskere, feiemaskiner og varmtvannspylere som sikrer et trivelig og rent miljø i garasjen. Gulvet er som polert når jobben er gjort, garanterer avdelingsleder Per Erik Larsen i NEAS Teknisk Drift Trondheim.

Det er ikke bare gulvet som rengjøres. Tak og vegger spyles ned, og maskinene kommer også til i vanskeligere områder.

– Vi har små koster som kommer frem overalt. Rør og ventilasjonskanaler blir også rengjort, sier Larsen.

Borettslag og sameier, næringsbygg og aktører i parkeringsbransjen er blant NEAS’ kunder.

Garasjevasken bør gjøres hver måned, og tjenesten kan abonneres på. Av praktiske årsaker rengjøres garasjeanleggene som regel på nattestid.

Jobben gjøres på det tidspunktet av døgnet hvor det er få eller ingen biler i parkeringshuset. På den måten er det enkelt å få rengjort skikkelig, og brukerne blir i liten grad berørt.

• Bygg, eiendom

• trondheim