Fotballjentene spiller EM-kvalifisering. Slik ser du Hviterussland-Norge på Viasat 4 og Viaplay

Pressemelding   •   okt 02, 2019 12:30 CEST

Blir det mer jubel for de norske fotballjentene mot Hviterussland? FOTO: Ritzau Scanpix

Landslaget sikter mot EM i England i 2021. Viasat 4 og Viaplay viser oppgjøret mot Hviterussland, fredag 4. oktober fra klokken 17.00.

Det norske landslaget fikk en glimrende start på EM-kvalifiseringen da de i slutten av august knuste Nord-Irland hele 6-0 på bortebane. Caroline Graham Hansen scoret hattrick, Amalie Eikeland satte ballen i nettet to ganger, og Guro Reiten tegnet seg også på scoringslisten.

Nå står bortekampen mot Hviterussland for tur, og kampen sendes på Viasat 4 og Viaplay fra klokken 17.00 fredag 4. oktober.

Hviterussland fikk også en meget god start på kvalifiseringen, og slo Færøyene 6-0. Laget fra Øst-Europa har imidlertid aldri klart å kvalifisere seg til et mesterskap, og er normalt et lag de norske jentene bør ha god kontroll på.

Kampstart er klokken 17.45, men allerede fra klokken 17.00 er Ørjan Bjørnstad klar med studiosending. Med seg har han Emilie Haavi og Lars Tjærnås. Etter kampen er trioen tilbake med analyser og oppsummering.

Eivind Bisgaard Sundet er på plass i Hviterussland og vil rapportere fra oppgjøret. Kampen kommenteres av Roar Stokke.

Kommentarer (0)

Kommentar