Sensommerfest på Viafree med Charterfeber - After beach

Pressemelding   •   sep 03, 2019 08:30 CEST

Sofie Karlstad, Mario Riera og Marthe Brenne er blant deltakerne i Charterfeber - After beach. Foto: Viafree

Guttastemning, jentevors, strandliv, fest og sjekking er ingrediensene når vi følger gutte- og jentegjenger som går all in på Sydens fristelser. I Charterfeber – After Beach gir vi et unikt innblikk i Sydens partyparadis Gran Canaria. Hver tirsdag legges det ut nye episoder på Viafree. Serien sendes også på TV3.

Blant deltakerne som danser uhemmet gatelangs finner man årets Paradise Hotel-vinner Marthe Brenna, som har reist på tur sammen med kjæresteparet Sofie Karlstad og Mario Riera. Influencer Ann Marielle Lipinska har vært i Syden før, men reiser denne gangen med sine reality-venninner Ingrid Hauge fra Ex on the beach og Charlotte Helm fra Paradise Hotel. Sammen bruker de tiden på jakt etter de beste drinkene og de kjekkeste mennene.

I tillegg viser mannen og kvinnen i gata, representert av Fetsund-gutta, Golden Boys fra Drøbak og jentegjengen fra Bodø, hvordan norsk ungdom fester i Syden.

Hver tirsdag legges det ut en ny episode på Viafree. Serien sendes også tirsdager kl. 22.30 på TV3.

Kommentarer (0)

Kommentar