​Slik sendes returkampene i åttedelsfinalene av UEFA Champions League

Det er nå det skal avgjøres hvem som sikrer seg kvartfinaleplass i UEFA Champions League. Alle kampene fra Europas gjeveste klubbturnering i fotball kan ses direkte på Viasport og Viaplay.

Tirsdag møter turneringens yngste lag, Ajax, Real Madrid i Spanias hovedstad. Roar Stokke og Lars Tjernås kommenterer kampen på Santiago Bernabéu. Ørjan Bjørnstad er reporter. I studio sitter programleder Daniel Høglund sammen med Rune Bratseth, Petter Veland og Morten Langli.

Onsdag er det duket for storkamp i Paris, og kommentatorteamet flytter seg til Parc de Princes for PSG-Manchester United. Jan Åge Fjørtoft reporter, mens den tidligere Manchester United-spilleren Henning Berg gjester studio.

Dato Kamp Sendestart Kampstart Kanal
Tirsdag 5. mars

Real Madrid- Ajax 20.00 21.00 Viasport 1 og Viaplay

Borussia Dortmund – Tottenham Hotspur
Onsdag 6. mars

PSG – Manchester United 20.00 21.00 Viasport 1 og Viaplay

Porto - Roma
Tirsdag 12. mars

Manchester City – Schalke 20.00 21.00 Viasport 1 og Viaplay

Juventus – Atletico Madrid
Onsdag 13. mars

Bayern München – Liverpool 20.00 21.00 Viasport 1 og Viaplay

Barcelona – Lyon

• Fotball

Nordic Entertainment Group (NENT Group) er Nordens ledende underholdningsleverandør. Vi underholder millioner av mennesker hver dag med våre strømmetjenester, TV-kanaler og radiostasjoner, og våre produksjonsselskaper skaper nytt og spennende innhold for medieselskaper i hele verden. Vi gjør livet mer underholdende ved å tilby de beste og mest varierte opplevelsene – fra direktesendt radio og sport, til filmer, serier, musikk og egenproduserte programmer. Med hovedkvarter i Stockholm er NENT Group en del av Modern Times Group MTG AB, et ledende internasjonalt digitalt underholdningskonsern som er notert på Nasdaq Stockholm (‘MTGA’ og ‘MTGB’). NENT Group er foreslått å bli notert separat på Nasdaq Stockholm.