Slik ser du Norges kamper i hovedrunden i håndball-EM

Etter et fantastisk gruppespill i Trondheim, endte Norge på toppen av tabellen i sin gruppe. Nå venter fire nye kamper i hovedrunden.

De norske landslagsherrene gjorde virkelig jobben i gruppespillet i håndball-EM, og tok seg videre sammen med Portugal. Nå venter kamper mot Sverige, Island, Slovenia og Ungarn i kampen om en semifinaleplass.

Norges kamper spilles i Malmö i Sverige, og vil sendes på Viaplay og TV3. TV3 viser et utvalg av de andre kampene, mens Viaplay sender samtlige kamper fra mesterskapet.

Norges kamper i hovedrunden:

Fredag 17/1: Norge-Ungarn (Kampstart 18.15, studio fra 17.45)
Søndag 19/1: Norge-Sverige (Kampstart 18.30, studio fra 18.00)
Tirsdag 21/1: Norge-Island (Kampstart 18.15, studio fra 17.45)
Onsdag 22/1: Norge-Slovenia (Kampstart 18.15, studio fra 17.45)

Fullstendig sendeskjema for håndball-EM finnes her, og vil oppdateres fortløpende gjennom mesterskapet.

• viaplay
  • tv3