Slik blir høsten på MTG TV

I september sparker MTG TV i gang høstsesongen med de første egenproduksjonene. Se oversikten over høydepunktene på TV3 denne høsten:

SEPTEMBER

Uke 36

1.september: Prebz&Dennis på nye eventyr. Kun på Viafree.

Fra gutterommet i Bamble har Preben Fjell og Dennis Vareide blitt store YouTube-stjerner. De skal for første gang skal driste seg ut av gutterommet og krysse landegrensen. Kultursjokkene blir store, og Prebz og Dennis får garantert kjenne på hele følelsesregisteret.

Mandag 5. september (mandag til torsdag) kl. 19.30: premiere for MasterChef - Norges beste hobbykokk.

Denne gangen er det norske hobbykokker, folk med et lidenskapelig forhold til mat, som skal konkurrere om dommerne Kjartan Skjelde og Gregory Pauls gunst.

Tirsdag 6. september kl 20.30: Sesongpremiere for Lukket visning.

Jannecke Weeden og meglerne er tilbake med en ny runde visninger av uvanlige, og ikke minst dyre, eiendommer.

Onsdag 7. september kl. 20.30: Sesongpremiere for Luksusfellen.

Det er kriser i mediene og oljebransjen, har du ikke Marc Jacobs-veske blir du ertet på skolen, stupetårnet på Hamar må repareres igjen – med andre ord; det er fort gjort å gå i Luksusfellen! Heldigvis kan de økonomiske superheltene i Luksusfellen komme til unnsetning når privatøkonomien blir for rotete.

Onsdag 7.september: Wingman. Kun på Viafree.

Paradise Hotel-veteran Audun Sørseth – kanskje bedre kjent som Lord Sørseth, har sett seg lei på tilfeldige svermerier og vil slå seg til ro med drømmejenta. Audun trenger en wingman! Auduns bestekompis, Isak Nedal, skal som wingman matche Audun med seks jenter.

Uke 37

Tirsdag 13. september kl. 21.30: Eventyrlig oppussing.

Halvor Bakke og hans snekkerteam reiser land og strand rundt for å pusse opp skjulte perler av noen hytter.

Uke 38

Torsdag 22. september kl. 20.30: Råskap

Ailo Gaup har tatt med seg 12 helt rå utøvere til Island for å teste hvem av dem som er den absolutt råeste vinnerskallen. Det går hardt for seg når så mange utøvere som alle vil være best skal konkurrere mot hverandre.

Torsdag 22. september kl. 21.55: Aber Bergen

Aber Bergen er en helnorsk advokatserie om et separert ektepar som driver et advokatfirma sammen. Odd Magnus Williamsson og Ellen Dorrit Pedersen spiller hovedrollene, flankert av Line Verndal, Hege Schøien, Lykke Kristine Moen og Gard Eidsvold, for å nevne noen.

OKTOBER

Lørdag 1.oktober: Cecilia Brækhus bokser på norsk jord for første gang! Direktesending fra Oslo Spektrum vises på TV3.

Meglerkampen: Tre meglere mot hverandre gjennom én uke, og målet er å finne den perfekte boligen til deltakere som ønsker å få boligdrømmen oppfylt. Mens den ene megleren viser fram sitt boligforslag til kjøperne, sitter de to andre i en bil utenfor og følger det hele direkte på en skjerm.

Den jævla naboen: Panelprogram ledet av Øyvind Rafto, som tar for seg absurde nabokonflikter over det ganske land.

NOVEMBER

Hellstrøms kjøkken: Hellstrøms kjøkken er fjernsynskjøkken på høyt, men overkommelig nivå. Det er en stund siden vi har sett Hellstrøm briljere på kjøkkenet, men det er ingen tvil om hvem som er Norges ubestridte kokkehelt. Og det er han selv klar over.

DESEMBER

Håndball-EM for kvinner.