​EHF Champions League FINAL4 gratis på Viafree

Det er klart for klubbhåndballens store helg når Final 4 braker løs med de beste kvinnelagene i verden. Kampene sendes på Viasport, Viaplay og gratis på Viafree.

Lørdag spilles semifinalene med påfølgende bronsefinale og finale søndag.

I den første kampen møter 2016-vinner CSM Bucuresti fjorårets vinner Györ. En rekke av det norske håndballandslaget største profiler som Amanda Kurtovic, Stine Bredal Oftedal og Kari Aalvik Grimsbø er klare for å blø for klubben sin i det som blir et heftig gigantoppgjør.

I neste kamp er det de hardtsatsende Rostov Don fra Russland, som er i sin første Final 4, som møter det makedonske storlaget Vardar. Kampen er helt åpen, og det er verdensstjerner på rekke og rad i en kamp man ikke vil gå glipp av.

Kampene kommenteres av Frode Scheie og Gunnar Pettersen.

Lørdag 12. mai

Kl. 15:10: CSM Bucuresti-Györ
Kl. 17:55: Rostov-Don-HC Vardar

Kampene sendes på Viasport 2, Viaplay og gratis på Viafree.

Søndag 13. mai

Kl. 15:10: Bronsefinale
Kl. 17:55: Finale

Kampene sendes på Viasport+, Viaplay og gratis på Viafree.

• Sport

MTG (Modern Times Group MTG AB (publ.)) er et digitalt og internasjonalt ledende underholdningskonsern. Vi former fremtiden for underholdning ved å gi forbrukere innhold der de selv ønsker det. Våre merkevarer strekker seg fra TV, radio og strømmetjenester, til neste generasjons underholdningsopplevelser i eSport, digitale videonettverk og online gaming. MTG har sitt opphav i Sverige, og våre aksjer er notert på Nasdaq Stockholm ('MTGA' og 'MTGB').