Idas fristelser – nye godbiter som smelter på tungen

Idas fristelser er tilbake med en tredje sesong. Denne gangen smetter bakeentusiast og sjokoladenerd Ida Gran-Jansen bak sin egen kjøkkenbenk og knar seg gjennom sine favorittoppskrifter. Sesongpremiere mandag 23. januar kl. 19.00 på TV6 og Viafree.

Gjennom 40 episoder vil hun bake seg gjennom alt fra dugnadskake og butterdeigsbrød til karamellisert popcorn med havsalt og djevelsk gode sjokoladekaker. Kreative smaksopplevelser i lekker innpakning og gamle klassikere i ny drakt er stikkord, når Ida åpner opp døren til sitt kjøkken på Bislett i Oslo. Ida elsker å kombinere det vidunderlige søte med et streif av salt, noe som resulterer i fantasifulle bakverk og makeløse desserter.

For deg som alltid er sulten på mer bakst og syndige nye eventyr: Velkommen til Idas søte univers.

Sesongpremiere: Idas fristelser, mandag 23. januar kl. 19.00 på TV6 og Viafree. Programmet vil gå mandag-torsdag.

De fire første episode vil snart være tilgjengelig på forhåndsvisningstjenesten Ready To Air. Interesserte journalister må registrere seg på www.readytoair.net for å kunne benytte seg av tjenesten.

• sjokolade
  • ida gran-jansen
  • bakst
  • baking

MTG (Modern Times Group MTG AB (publ.)) er et digitalt og internasjonalt ledende underholdningskonsern. Vi former fremtiden for underholdning ved å gi forbrukere innhold der de selv ønsker det. Våre merkevarer strekker seg fra TV og radio, til neste generasjons underholdningsopplevelser i eSport, digitale videonettverk og online gaming. MTG er født i Sverige, og våre aksjer er notert på Nasdaq Stockholm ('MTGA' og 'MTGB').