Idas julebakeri

Julen er kommet til Idas kjøkken! Sammen med kokebokforfatter Bodil Nordjordet, MasterChef-dommer Gregory Paul, programleder Jannecke Weeden og den nye dommeren i Hele Norge baker, Linda Roalstad, lager hun gode, gamle klassikere med en moderne vri. Premiere mandag 23. november kl. 19.00 på TV6.

Sirupsnipper med pistasj. Fruktkake med sjokoladekrem og tranebær. Øl- og pepperkaketrøfler. Krumkaker, tilslørte julepiker og karameller. Dette er bare noen av herlighetene som står på menyen gjennom fire episoder. Ida har også en drøss med tips til hva man kan gi bort av spiselige julegaver og viser oss hvordan man lekkert og enkelt kan dandere de små presangene.

Ida Gran-Jansen er kjent for mange som programleder for Idas fristelser, kokebokforfatter og prisbelønt blogger. Hun fikk sitt store gjennombrudd da hun gikk seirende ut av første sesong av Hele Norge baker, og i år er hun blant de nominerte når Vixen Blog Awards 2015 skal kåre landets beste matblogg.

Premiere: Idas julebakeri, mandag  23. november kl. 19.00 på TV6.

• bodil nordjordet
  • linda roalstad