Superonsdagen er tilbake - sesongpremierer på Luksusfellen og Boligjakten!

Forbrukslånene er flere, kredittgjelden er større, og ekspertene i Luksusfellen får vanskeligere utfordringer å bryne seg på enn de tidligere har hatt. I Boligjakten jobber meglerne enda hardere for å tilfredsstille kjøpernes krav, til og med etter at kameraene er skrudd av. Sesongpremierer på Boligjakten og Luksusfellen onsdag 25. januar fra kl. 20.30 på TV3.

Når penger som burde ha gått til nedbetaling av kredittgjeld heller brukes på dyre hobbyer og usunne vaner, og bunken med ubetalte regninger går rett i søpla, må Luksusfellens eksperter nok en gang brette opp ermene.

- Eksplosjonen i forbrukslån har virkelig satt sitt preg på Luksusfellen i år, og det er åpenbart at jobben vår på langt nær er gjort. Økonomiproblemene ser ingen ende ut til å ta, og denne sesongen står vi overfor noen av våre største utfordringer noensinne. Vi må virkelig jobbe knallhardt for å hjelpe folk som har havnet i knipe, sier økonomiekspert Hallgeir Kvadsheim.

I tillegg til nevnte Kvadsheim, består det veletablerte Luksusfellen-teamet nok en gang av økonomiekspertene Silje Sandmæl og Magne Gundersen, samt psykologene Cecilie Lynum og Robert Speare. Sammen har de spart folk i den økonomiske uløkka for millioner av kroner, og de legger ikke noen ting i mellom når de på ny skal redde økonomien til folk over det langstrakte land.

Samtidig skal flere boligdrømmer realiseres, når Boligjakten feirer jubileum med sesong nummer fem. Vil drømmehjemmet bli kjøpt når det ligger litt utenfor søkeområdet? Vil en fuktig krypkjeller sette en stopper for kjøpet, selv om resten av boligen er perfekt? Og vil kjøperne klare å forestille seg hvordan boligen vil bli, når den ennå ikke er ferdig oppført?

Meglerne Karianne Amlie, Hans Christian Espenes og Thomas Klovland gir alt i budrundene, og Amlie blir i ett tilfelle så revet med at hun også kjemper etter at kameraene er slått av, fordi hun så gjerne vil at boligkjøperen skal få en lykkelig fremtid.

Sesongpremierer på Boligjakten og Luksusfellen onsdag 25. januar fra klokken 20.30.

• superonsdag
  • thomas klovland
  • hans christian espenes
  • karianne amlie
  • cecilie lynum
  • robert speare
  • magne gundersen
  • hallgeir kvadsheim
  • silje sandmæl
  • boligjakten
  • luksusfellen

MTG (Modern Times Group MTG AB (publ.)) er et digitalt og internasjonalt ledende underholdningskonsern. Vi former fremtiden for underholdning ved å gi forbrukere innhold der de selv ønsker det. Våre merkevarer strekker seg fra TV og radio, til neste generasjons underholdningsopplevelser i eSport, digitale videonettverk og online gaming. MTG er født i Sverige, og våre aksjer er notert på Nasdaq Stockholm ('MTGA' og 'MTGB').