Tirsdag: Din nye favorittdag på TV3

I høst slår TV3 på stortromma og gir deg kvalitetsunderholdning hele tirsdagskvelden. Med premiere på Svindeljegerne, sesongpremiere på Aber Bergen og tv-premiere på kritikerroste Melk er det ingen grunn til å røre fjernkontrollen førstkommende tirsdag.

Svindeljegerne: Premiere tirsdag 19. September kl. 20:30.

I Svindeljegerne tar vi opp jakten på, og går rett i strupen på svindlere. Identitetstyveri, kredittkortsvindel, datahacking og så videre; i 2017 er det mye man skal ta forholdsregler mot. Hvert år går tusenvis av nordmenn i fella til utspekulerte og grådige kjeltringer, som stadig utvikler nye metoder. I kombinasjon med ny teknologi er nemlig ingen trygge.

Kjell-Ola Kleiven og Ole Eikeland skal avsløre metodene skurkene bruker, og reiser rundt om i det ganske land (og utland) for å avdekke og forhindre svindel i ulike former.

Aber Bergen: Sesongpremiere tirsdag 19. September kl. 21:30

Vi skal tilbake til Vestlandets hovedstad, byen vest for loven, og det turbulente advokatkontoret vi ble godt kjent med i fjor. I sesong to av Aber Bergen møter vi en konkurstruet bedrift som står overfor etiske og utradisjonelle problemstillinger for å overleve som advokatkontor.

Forholdet mellom Erik Aber (Odd-Magnus Williamson) og Elea Bergen (Ellen Dorrit Petersen) settes til stadighet på prøve. De kan hverken leve med, eller uten hverandre, og i sesong to skal vi dypere ned i sinnet hos Bergens mest kontroversielle forsvarsadvokater.

Melk: TV-premiere tirsdag 19. september kl. 22:30.

Anmelderne er samstemte; Melk er serien du bør se på i høst. Dramakomedien om de to nybakte alenemødrene Ingri og Mathilde har høstet både lovord og terningkast fem hos de største riksmediene.

Så, hvordan går det når to vidt forskjellige personer forveksler sine nyfødte barn på fødestua? Jo, sannsynligvis omtrent som det serieskapere og hovedrolleinnehavere Julia Schacht og Ragnhild Heien Myntevik har skapt. Forvekslingen blir heldigvis fort oppdaget, og den brokete starten viser seg å være begynnelsen på et vakkert og morsomt vennskap som vi følger gjennom mammapermisjonen. Melk treffer en nerve som mange kjenner seg igjen i. Serien er en humoristisk og rørende fortelling om det å få ansvar for et annet menneskes liv - helt alene.

Svindeljegerne, Aber Bergen og Melk ser du tirsdag 19. september fra kl. 20.30 på TV3.

• viafree

MTG (Modern Times Group MTG AB (publ.)) er et digitalt og internasjonalt ledende underholdningskonsern. Vi former fremtiden for underholdning ved å gi forbrukere innhold der de selv ønsker det. Våre merkevarer strekker seg fra TV og radio, til neste generasjons underholdningsopplevelser i eSport, digitale videonettverk og online gaming. MTG har sitt opphav i Sverige, og våre aksjer er notert på Nasdaq Stockholm ('MTGA' og 'MTGB').