Velkommen tilbake til paradis: Sesongpremiere på Paradise Hotel

TV3 og Triana Iglesias åpner igjen dørene til Paradise Hotel, et sted der alt handler om å finne seg en partner man kan stole på, for å komme seg til finalen. Fem sterke og målbevisste kvinner sjekker inn og skal umiddelbart velge blant ti friere, og spillet settes i gang - men hvilket par blir stående igjen til slutt med kula mellom hendene og muligheten til å vinne pengepremien?

Det er duket for en ny sesong med allianser og brutte løfter, i tillegg til romantikk og vanskelige valg, i et spill der ingen vet hva som venter seg i neste brev. Det eneste vi vet sikkert er at det blir drama, tårer, latter, sol og svik. For hva kommer man lengst med, å spille spillet eller å være trofast mot sin partner?

Sterke kvinner skal opp og frem

I år skal de sterke kvinnene få fokus. Fem målbevisste, driftige og ikke minst elegante jenter sjekker inn, men før de omtrent har lokalisert vinopptrekkeren til champagne-flasken, får de sitt første brev med instrukser om partnervalg: De skal velge hver sin partner på bakgrunn av nattbordsbildene. Gutta sjekker inn og har det helt topp med jentene - helt til fem flunka nye og spente gutter står på trappene til hotellet. Vårens vakreste eventyr er i gang fra dag én.

Ny vignettsang

Ny sesong betyr ny vignettsang på Paradise Hotel. I år det den norsksvenske duoen Tungevaag & Raabans Wake Up Alone som skal få seerne i rette stemning:

- Vi synes det er kjempekult at Paradise Hotel ville ha sangen vår som vignettlåt i år! Deltakerne liker å feste, og det gjør vi også, sier Tungevaag & Raaban.

Sesongpremiere mandag 13. mars kl. 22.30 på TV3

Sesongpremieren av Paradise Hotel er tilgjengelig førstkommende torsdag på forhåndsvisningstjenesten Ready To Air. Interesserte journalister må registrere seg på www.readytoair.net for å kunne benytte seg av tjenesten.

MTG (Modern Times Group MTG AB (publ.)) er et digitalt og internasjonalt ledende underholdningskonsern. Vi former fremtiden for underholdning ved å gi forbrukere innhold der de selv ønsker det. Våre merkevarer strekker seg fra TV og radio, til neste generasjons underholdningsopplevelser i eSport, digitale videonettverk og online gaming. MTG er født i Sverige, og våre aksjer er notert på Nasdaq Stockholm ('MTGA' og 'MTGB').