Ergonomisk gamingstol for mange timer med gaming

Ergonomisk gamingstol for mange timer med gaming

DXracer CHASER Gaming Chair

Majoriteten av nåværende datastoler har lav ryggstøtte som gjør at du ikke kan hvile nakken på riktig måte. DXracer løser problemet med stolens forlengede ryggstøtte. Samtidig bidrar denne typen datastoler å opprettholde en rett vinkel i sittestillingen som er både ergonomisk korrekt og behagelig slik at du skal sitte godt selv etter mange timer foran dataskjermen.

Baksiden av DXracer kan justeres til valgfrie vinkler for å tilfredsstille dine behov. Den kan også slås ned til liggende stilling slik at du enkelt kan hvile deg litt ekstra hvis du ønsker.

Justerbare funksjoner

Armstøtten kan justeres til en moderat høyde slik at underarmer og albuer kan utgjøre en rett vinkel for å støtte deg når du bruker datamusen i lengre perioder om ganger. Denne sittestillingen er ergonomisk og hjelper deg å beskytte deg mot belastningsskader på håndledd, skuldre, nakke og rygg som ofte oppstår som følge av anspente muskler og ledd.

Høyden på DXracer gamingstol kan justeres med høyden på skrivebordet.

Stjerneformede jernhjul

DXracer gamingstol kan flytter enkelt rundt i rommet sikkert og stabilt med de robuste, stjerneformede jernhjulene. Det gjør at stoler passer like bra inne på kontoret som hjemme.

Spesifikasjoner:

• Forlenget og justerbarryggstøtte

• Justerbar 180 graders vinkel

• Høy- og senkbare armsøtter

• Base i metall

• Justerbar høyde

• Integrert nakkestøtte

• Justerbart sete

• Nakkestøttepute og pute til korsryggen medfølger

• Maksvekt: 120 kg

• Produsentens artikkelnummer: OH//F08/NO