Black Friday hos NetOnNet startet også i år med mange nye rekorder.                           Foto: Nora Ay, NetOnNet
Black Friday hos NetOnNet startet også i år med mange nye rekorder. Foto: Nora Ay, NetOnNet

Black Friday hos NetOnNet startet også i år med mange nye rekorder

Den første timen av Black Friday-døgnet ga en tydelig indikasjon på at nye rekorder var i vente. Vi noterte salgsøkninger, rekordmange besøkere på våre nettsider og generelt fornøyde kunder basert på de samtaler og henvendelser vi har hatt i løpet av natten. For hver time som gikk ble det registrert nye rekorder sammenlignet med forrige år, sier en stolt Susanne Holmström, Administrerende direktør i NetOnNet.

NetOnNet har en lang historie når det kommer til å presentere unike løsninger, kampanjer og konsept til sine kunder i Norge og Sverige. Fokus har alltid ligget på kunden og teknologi som gjør kundereisen enklere, smartere og morsommere. Bak årets Black Friday ligger det grundige forberedelser for å sikre at årets kjøpefest blir den beste noensinne.

– Vi forventet en økt kundetilstrømning til nettsidene våre, og jobbet helt til det siste med å sikre at sidene skulle tåle det ekstra trykket. Til tross for rekordmange besøkere i år sammenlignet med tidligere år, kan vi gledelig konstatere at innsatsen ga ønsket resultat. Jeg er så imponert og stolt over alle fantastiske medarbeidere som har kjempet hardt og ustanselig for å gjøre helgen så bra som mulig for våre kunder, sier Susanne Holmström.

– Når klokken slo 08:00 i morges så hadde lageret vårt plukket nesten dobbelt så mange produkter som ved tidligere års Black Friday. Mange kunder valgte å bestille varer på nett i løpet av natten, for å hente de i valgfri Lagershop der varene da lå klare til opphenting fra klokken 08.00, sier Peter Andersson, Retailsjef i NetOnNet.

– Vårt unike selvbetjeningskonsept og nøye arbeid med å holde kostnadene nede, sammen med våre mangeårige relasjoner med noen av verdens fremste produsenter av hjemmeelektronikk, gjorde det mulig for oss å tilspisse prisene våre ytterligere denne helgen, og tilby kundene våre noen skikkelig kupp. Nå ser vi frem mot å ta hånd om kundene våre på best mulig måte under resten av Black Friday-helgen, sier Holmström.

De 15 mest populære produktene i tilfeldig rekkefølge

• Samsung 55” Curved 4K-TV
  • LG OLED Smart TV (55” og 65”)
  • Samsung 55” QLED Smart TV
  • Philips TV med Ambilight (55” og 65”)
  • Marshall Major II Bluetooth hodetelefoner
  • JBL Trådløse hodetelefoner
  • Bose Premium hodetelefoner
  • XBOX One S
  • Sony Xperia Smart Phone
  • Apple Airpods
  • Apple Macbook Air
  • LG 2.1 lydsystem Soundbar
  • Electrolux Støvsuger
  • Sony Playstation 4
  • Huawei nettbrett

Siden 1999 har NetOnNet solgt forbrukerelektronikk fra egne og kjente merker direkte fra lageret. Vårt fokus er å forenkle alt vi kan for å tilby forbrukerelektronikk billigere enn andre. Dette er mottoet til hele NetOnNet og er basert på vårt unike selvbetjeningskonsept. Kunder velger NetOnNet, ikke bare fordi vi har lave priser, men også fordi vi gjør det lettere og mer redeligmed fokus på kunden selv. Slik skaper vi merverdi og et sterkt forhold til våre kunder. NetOnNet selger til forbrukere og bedrifter på nett samt gjennom våre 33 Lagershopper i Sverige og Norge. Selskapets hovedkontor ligger i handelsbyen Borås i Sverige.