Kenn Johannessen-Løkkegaard går fra Vesterålens Naturprodukter til Nettrakett

Pressemelding   •   apr 08, 2019 07:10 CEST

Foto: Nettrakett AS

Nettrakett er et digitalt byrå som bistår privat og offentlig sektor med digital markedsføring, rådgiving, webutvikling og videoproduksjon.

Nettraketts siste tilskudd er Kenn Johannessen-Løkkegaard.

Kenn er det mange som kjenner som «Den danske fjelløper», men bor nå på sitt 7. år på Hov ved Sandnes i Vesterålen sammen med sin familie. Han er utdannet designteknolog og multimediedesigner. Kenn har 10 års erfaring innenfor digital synlighet, og jobbet inntil nylig innen dette fagfeltet hos Vesterålens Naturprodukter. I tillegg til at han har drevet selvstendig med digitale løsninger og undervist på Hadsel Videregående skole innenfor medier og kommunikasjon.

- Jeg brenner for digital markedsføring og liker meg godt i denne bransjen. Da Vesterålens Naturprodukter ble flyttet, startet jeg raskt å se etter muligheter innenfor samme bransje. Så dukket stillingen til Nettrakett opp og jeg tok umiddelbart kontakt med dem.

I Nettrakett skal Kenn jobbe med søkemotoroptimalisering, analyse, nettsideproduksjon og digital markedsføring. - Det blir en variert og spennende hverdag med så bredt spekter av forskjellige kunder, konstaterer Kenn.

- Det var god timing for oss at Kenn tok kontakt, og vi er veldig glade for å kunne styrke kompetansen i Nettrakett ytterligere, sier daglig leder Line Suhr Johansen.

Nettrakett AS er et helhetlig digitalt byrå lokalisert i Vesterålen. Vi hjelper kunder over hele landet med nettløsninger, helhetlig nettmarkedsføring, analyse, sosiale medier, grafisk design, foto samt strategisk rådgivning. Vi tar i mot alle typer nettrelaterte utfordringer med et smil.

Kommentarer (0)

Kommentar