La internett løfte bedriften til nye høyder

Aktiv tilstedeværelse og deltakelse på digitale plattformer er for de fleste bedrifter blitt helt avgjørende for overlevelse, vekst og utvikling. Internett gir utrolig mange muligheter, men det kan være overveldende å få oversikt og vite hvilken retning som er best å gå.

Det har det digitale byrået Nettrakett tatt et initiativ for å gjøre noe med.

Selskapet har laget en e-bok med tips og anbefalinger til en rekke digitale muligheter for bedrifter. E-boken er gratis og dekker temaer innenfor nettmarkedsføring, søkemotoroptimalisering og nettside.

Ida Martine Kofoed Øyen og Eirik Barosen Antonsen i Nettrakett har jobbet mye med e-boken denne høsten. De har begge mastergrad i ledelse, innovasjon og markedsføring fra det arktiske universitet i Tromsø og jobber med digital markedsføring i Vesterålsbedriften.

Arbeidet med e-boken startet som et lite prosjekt som eskalerte underveis.

- Det har vært spennende å legge til et praktisk perspektiv til den teoretiske utdannelsen, å dra nytte av erfaringen fra kolleger som har vært med på den digitale utviklingen, sier Antonsen.

Digital markedsføring er selve motoren som driver små og store virksomheter i dag. Antonsen mener e-boken vil være nyttig for de som er spesielt interessert i markedsføring eller trenger inspirasjon til markedsføring av sin bedrift.

Internett er hjertet av digital markedsføring og gir mange muligheter. Denne e-boken har ikke alle svarene, men den søker å inspirere.

- Bruk den til å skaffe bedre oversikt, ta veloverveide valg og øke lønnsomheten gjennom en strategisk digital tilnærming. Det handler rett og slett om å utnytte de mulighetene som finnes på internett for å kunne løfte bedriften din til nye høyder, sier Øyen.

E-boken er gratis og tilgjengelig for alle via Nettraketts nettside.

• Bedrifter, allment

• markedsføring
  • innovasjon
  • eirik barosen antonsen
  • ida martine kofoed øyen
  • nettrakett
  • e-bok
  • internett

Nettrakett AS er et helhetlig digitalt byrå lokalisert ytterst i vakre Bø i Vesterålen. Vi hjelper kunder over hele landet med nettløsninger, helhetlig nettmarkedsføring, analyse, sosiale medier, grafisk design, foto samt strategisk rådgivning. Vi tar i mot alle typer nettrelaterte utfordringer med et smil.

Line Suhr Johansen

Pressekontakt Daglig leder 957 65 491