Nettrakett har blitt Google Partner

Å bli Google Partner stiller store krav til kunnskap og resultater. Flere ansatte i Nettrakett har sertifisert seg, og har gjennom ulike eksamener vist at de behersker avanserte konsepter for opprettelse, drifting, måling og optimalisering av Google sine ulike annonseprodukter.

Vårt byrå hjelper kunder over hele landet med å bli synlig på nett ovenfor sin målgruppe, og vi administrerer både små og store annonsebudsjetter. Å bli anerkjent for vår kjennskap til Google sine annonseprodukter har vært et stort fokus for vårt byrå de siste 12 måneder. Nettrakett er et av få byråer nord for Trondheim som nå har tilegnet seg Google Partner-merket. Dette er vi svært stolte over. Som Google Partner er vi kvalifisert av Google selv.

Trenger du hjelp med din nettannonsering? Vi har blitt kurset og sertifisert av Google for å hjelpe alle bedrifter, store som små. Ta kontakt for en uforpliktende samtale i dag.

• Bedrifter, allment

• digital markedsføring
  • google partner

Nettrakett AS er et helhetlig digitalt byrå lokalisert ytterst i vakre Bø i Vesterålen.Vi hjelper kunder over hele landet med nettløsninger, helhetlig nettmarkedsføring, analyse, sosiale medier, grafisk design, foto samt strategisk rådgivning. Vi tar i mot alle typer nettrelaterte utfordringer med et smil.

Line Suhr Johansen

Pressekontakt Daglig leder 957 65 491