Norconsult åpner kontor på New Zealand

Pressemelding   •   nov 08, 2016 14:05 CET

Norconsult åpner kontor på New Zealand. Fra venstre: Suzie Millar, Dean Hassall, Darryl Andrews, Graeme Boyd, Chris Dunlop, Imogen Stretton og Chris Lucas.

Norconsult åpner kontor på New Zealand. Med datterselskaper i Malaysia og på Filippinene utgjør Norconsults tilstedeværelse i Sørøst-Asia og Stillehavet nå cirka 100 medarbeidere.

– Åpning av kontor på New Zealand er en del av vår langsiktige satsning på vannkraftprosjekter i Sørøst-Asia. Med denne etableringen har vi nådd en viktig milepæl. I første omgang rekrutterer vi fire til seks høyt kvalifiserte medarbeidere til kontoret, hvor alle har bred internasjonal erfaring fra vannkraftprosjekter, sier regionleder for Sørøst-Asia, Jørn Tyrdal.

Graeme Boyd er ansatt som direktør for New Zealand.

– Jeg er takknemlig for å ha fått muligheten til å kunne bidra med å bygge et sterkere fotfeste for Norconsult i Sørøst-Asia. Selskapets internasjonale erfaring fra vannkraftprosjekter vil uten tvil være av interesse for kunder i området, sier Boyd.

For ytterligere informasjon, vennligst kontakt:

Regiondirektør Sørøst-Asia, Jørn Tyrdal
Mob: +47 924 11 039
Mail: jorn.tyrdal@norconsult.com

Konserndirektør International, Ola Norderhaug
Mobil: +47 454 01 336
Mail: ola.h.norderhaug@norconsult.com

Norconsult er Norges største og en av de ledende tverrfaglige rådgiverbedriftene i Norden, med virksomhet som spenner over fire verdensdeler. Våre tjenester er rettet mot samfunnsplanlegging, prosjektering og arkitektur. Norconsult er engasjert i prosjekter innen bygg og eiendom, samferdsel, energi, industri, vann og avløp, olje og gass, miljø, plan, arkitektur, sikkerhet og IT. Av selskapets 3 000 medarbeidere arbeider om lag 2 200 i Norge. Norconsult har 79 kontorer i Norge og internasjonalt. Hovedkontoret ligger i Sandvika i Bærum. Selskapet er eid av egne medarbeidere.

Kommentarer (0)