45 nye leiligheter i Lena sentrum

Første ”spadetak” for det nye prosjektet Vallejordet i Lena sentrum er tatt. Her skal det til sammen oppføres 6 ulike leilighetsbygg med totalt 45 leiligheter. Første byggetrinn er i gang og ferdigstilles februar 2017.

Utbygger
Det er NORDBOLIG som er utbygger og prosjektselger Ann- Catrin W Dramstad er glad de nå er i gang: - Dette blir et flott prosjekt, som vi har hatt trua på siden vi startet planleggingen for noen år siden. Nå starter vi bygging av første byggetrinn, og det gleder oss at også andre snart vil få se hvor flott dette blir.

Fokus på miljøet
Med dette prosjektet har NORDBOLIG satt fokus på miljøet med bilfrie stier og store grønne områder med muligheter for å nyte solrike sommerdager. Leiligheten har et moderne ventilasjonsanlegg som gir deg økt komfort, et sunnere inneklima og er energibesparende. Oppvarming foregår med fjernvarme i alle rom.

Håper på flere salg
Første byggetrinn består av 8 selveierleiligheter i ett leilighetsbygg. 3 av de 8 leilighetene er nå solgt, og Dramstad håper på flere salg nå som byggingen er i gang. – Nå kan folk være trygge på at det blir noe av dette prosjektet, og vi har satt ferdigstillelsedato på første byggetrinn til februar 2017.

Beliggenhet
Boligtunet blir beliggende meget flott til rett syd for Lena sentrum med kort gangavstand til skysstasjon, rådhus, bibliotek, butikker, legesenter og banker m.m.

• vallejordet
  • prosjekt
  • nye
  • leilighet
  • lena

NORDBOLIG er et datterselskap i BEIAS gruppen AS som jobber innenfor fagområdene bolig- og eiendomsutvikling, salg, boligproduksjon og elementproduksjon for boliger. BEIAS gruppen AS er medlem i BLINK HUS kjeden som er en av landets største boligleverandører.