Strandvegen Panorama – et boligfelt med praktfull beliggenhet

- Strandvegen Panorama ligger vakkert til ved Mjøsas bredd i Brumunddal; kommunesenteret og den største byen i Ringsaker. Sjelden har vi kunnet tilby en tilsvarende kombinasjon av gode solforhold, nærhet til mjøskanten, kort veg til sentrum og ikke minst et unikt tur- og rekreasjonsområde rett utenfor døra, forteller konsernsjef Oddvar Haugen.

Boligfeltet har vært ute for salg et par måneder, og responsen har vært enorm. - Det er et nytt og moderne boligområde bestående av eneboliger, enebolig i rekke og leiligheter i lavblokk. Ved salgsstart var 7 leiligheter og tre eneboliger i rekke solgt. 7 eneboligtomter reservert. Den unike beliggenheten ved mjøskanten gjør dette området spesielt interessant for folk sier Haugen og forteller at de starter utbyggingen allerede i høst.

Det er Brumunddal Eiendom AS som utvikler Strandvegen Panorama, og står for salget av leilighetene i lavblokk og 8-mannsbolig. NORDBOLIG Hamar og NORDBOLIG Innlandet står for salget av eneboligene og eneboligene i rekke.

Moderne uttrykk
- Allerede lenge før eneboligtomtene ble lagt ut for salg ble vi kontaktet av de mest ivrige kjøperne, forteller boligkonsulent Gunn-Sofie Mengkrog. Sammen med arkitektene har de kommet fram til fem eksklusive eneboliger som har et moderne uttrykk i funkisstil. Boligene blir bestående av en sokkeletasje, hovedetasje og en takstue, og blir beliggende nærmest Mjøsa med flott utsikt i ytterkant av boligområdet.

Et fremtidsrettet boligområde
- Dette boligområdet vil bli et pent og fremtidsrettet boligområde, sier prosjektselger Finn Haug og fremhever arkitekturen på boligene som er moderne og lyse. Både eneboligene og eneboligene i rekke får store terrasser og takterrasser som gjør at man kan nyte den vakre beliggenheten ved Mjøsa, noe folk vet å gjøre. Samme dag som salget startet var tre av eneboligene i rekke solgt, og to til står klare for signering.

Et boligområde for alle
Det nye boligområdet som utvikles er vendt mot Mjøsa, og har gode solforhold fra morgen til kveld. I lavblokken vil det bli parkeringskjeller med heis opp til hver etasje, det blir opparbeidet interne stier og lekeplass. I tillegg får boligfeltet en egen strand og båthavn. Området har forlokkende tur-, båt og bademuligheter, og i 2017 kommer kommunen til å anlegge gang-og sykkelveg langs Strandvegen. Haugen, Mengkrog og Haug er sikre i sin sak, dette blir et boligfelt som passer både store og små. Her får du litt ferie hver dag.

Mer info. finner du på Strandvegen.com

Eierskap:
Det er Brumunddal Eiendom AS som utvikler Strandvegen Panorama.

Brumunddal Eiendom AS eies av Tore H-Amdahl AS (67,77%), BEIAS gruppen AS E(22,45%) og Kjell Michaelsen (7,75%)

Det er NORDBOIG Innlandet og NORDBOLIG Hamar som eies av Beias Gruppen som skal stå for byggingen av eneboligene og eneboligene i rekke.

Brumunddal Eiendom skal selv bygge blokkene.

10 stk eneboliger

• strandtomt
  • brumunddal
  • nye boliger

BEIAS gruppen AS er morselskapet i BEIAS gruppen som jobber innenfor fagområdene bolig- og eiendomsutvikling, salg, boligproduksjon og elementproduksjon for boliger. BEIAS gruppen AS er medlem i BLINK HUS kjeden som er en av landets største boligleverandører.